عابدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیوند تروریسم با رژیم صهیونیستی ناگسستنی است

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: استمرار موجودیت رژیم صهیونیستی و امنیت این رژیم با تروریسم گره خورده است.

"حسن عابدینی" کارشناس سیاست‌خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست‌خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون ارتباط تنگاتنگ رژیم صهیونیستی و تروریست‌های تکفیری گفت: اساس کار رژیم صهیونیستی که از سال 1948 در منطقه‌ی غرب آسیا شکل گرفته تجاوزگری، اشغال و ترروریسم است.

وی ادامه داد: پیش از تشکیل رژیم صهیونیستی گروه‌های تروریستی همچون هاگانا شکل گرفته بود که بسیاری از سردمداران رژیم صهیونیستی از اعضای این گروه تروریستی بودند.

عابدینی با تاکید بر پیوند ناگسستنی میان تروریسم و صهیونیسم گفت: استمرار موجودیت رژیم صهیونیستی هم با تروریسم گره خورده است، از این رو ما شاهد هستیم که هرچه نا امنی در منطقه‌ی پیرامون رژیم صهیونیستی افزایش پیدا کند، یک حلقه‌ی امنیتی و یک سپر دفاعی برای این رژیم توسط تروریست‌های تکفیری شکل می‌گیرد.

وی ادامهداد: رژیم صهیونیستی به صورت مستمر تلاش می‌کند تا ناامنی را به کشورهای مسلمان تزریق کند و از این طریق نگاه کشورهای مسلمان را از رژیم صهیونیستی به سایر مسائل منحرف کند.

حسن عابدینی در پایان سخنان خود با تشریح  علت حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست‌های تکفیری گفت: اولین نکته این است که با وجود رشد چشمگیر تروریست‌های تکفیری به خصوص داعش از چهار سال پیش، این تروریست‌ها تاکنون حتی یک عملیات هم علیه این رژیم انجام نداده‌اند.

وی ادامه داد: نکته بعد این‌است که تروریست های تکفیری با اقدامات خود اساسا رژیم صهیونیستی را از قاب رسانه‌ها خارج کرده و نگاه کشورها و به خصوص ملت‌های مسلمان را به سایر مسائل منحرف کرده است و نکته سوم این که تروریست‌ها دشمن‌های دیگری را به جای دشمن صهیونیستی در مقابل کشور‌های مسلمان قرار داده، بنابراین رژیم صهیونیستی منافع خودش را در ایجاد گروه‌های تروریستی و حمایت از این گروه در مرور زمان می‌بیند.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار