پنجعلی: امیدوارم در سال 95 دیگر از عراق شکست نخوریم

پیشکسوت پرسپولیس درباره اتفاقات فوتبالی گفت: نبود مدیریت و ساختار مناسب باعث شد تا در مقابل عراق در حال جنگ شکست بخوریم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به خاطر نداشتن ساختار مناسب در فوتبال و نبود مدیریت در سال 94 عملکرد قابل قبولی نداشتیم امیدوارم که خصوصی سازی در سال جدید رخ دهد و شاهد اتفاقاتی همچون باخت به عراق نباشیم.

 وی افزود: عراق با وجود آنکه درگیر جنگ است ولی توانست از سد ایران بگذرد و المپیکی شود ولی ایران نتوانست این سد را بشکند و ماندنی شد.

پنجعلی در ادامه بیان کرد: در تعطیلات عید به خاطر بازی‌ها در تهران حضور درام تا بتوانم از  نزدیک مثل سابق در جریان بازی‌ها قرار بگیرم.

 پیشکسوت فوتبال گفت: نخستین دعایی که لحظه سال تحویل کردم سلامتی، رفاه و آرامش برای همه مردم ایران و بهتر شدن رفع اقتصادی است و در عین حال ریا و تظاهر و فساد جای خود را به صداقت و درستی بدهد.

پنجعلی با بیان اینکه بهترین خاطره سال 94 وی مربوط به دربی بود ادامه داد: در بازی‌های دربی با توجه به اینکه تیم پرسپولیس مستحقق پیروزی بود در دقیقه‌های آخر یک گل زده شد که این گل مساوی برایم بسیار شیرین بودو در ذهنم ماندنی شد.

 وی همچنین اظهار داشت: بدترین اتفاق سال 94 مربوط به فوت ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبالی هادی نوروزی،‌همایون بهزادی و رضا احدی بود و همچنین اتفاق بد دیگر مربوط به دزدیده شدن ماشینم بود که یک ماه پیش رخ داد و خود دزد بعد از خالی کردن ماشین از طریق کارتی که در ماشین داشتم به من زنگ زد و ماشین را تحویل گرفتم.

 پیشکسوت فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم‌ها در سال جدید بتوانند موفق عمل کنند و هر تیمی بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند و در فوتبال شرایطی فراهم شود که فامیل بازی جای خود را به شایسته سالاری دهد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار