آبادان؛

اسکان بیش از 1200 مهمانان نوروزی در روز چهارم تعطیلات

خدمات ارائه شده توسط شهرداری اهواز به میهمانان نوروزی افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ شهردار اهواز گفت: با آغاز تعطیلات نوروز یکی از از ارکان مهم ستاد، استقبال از میهمانان نوروزی است که در امر اسکان دادن به آنها بزرگترین کار را انجام می دهد.

سید خلف موسوی با بیان اینکه در ستاد نوروزی هماهنگی های لازم انجام شده است افزود: برنامه اسکان مهمانان به همه مدیران ابلاغ و با در اختیار قرار دادن امکانات لازم به آنها از مهمانان بهترین استقبال صورت می گیرد.

وی گفت: امکانات رفاهی مناسب در اختیار مسافران قرار گرفته که شامل نصب بیش از 1200چادر، 40حمام و سرویس بهداشتی و دو باجه خودپرداز در محل نمایشگاه دائمی اهواز می باشد.

سید خلف موسوی در خصوص سایر امکانات رفاهی ارائه شده به میهمانان نوروزی افزود: علاوه بر توزیع نان، آش و حلیم رایگان و یخ به میهمانان نوروزی جهت صرف صبحانه در محل نمایشگاه دائمی اهواز و پارک لاله که محل استقرار مسافران است، تورهای گردشگری و برپایی غرفه های فرهنگی نیز از جمله سایر خدمات شهرداری اهواز به مسافران نوروزی است.

شهردار اهواز گفت: در راستای ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان کار کاشت و طراحی فرش گل و نصب فلاور باکس در بخشهای مختلف شهر انجام شد.

موسوی افززود: با تمهیدات اندیشیده شده، حجم و کیفیت خدمات ارائه شده به مهمانان رشد محسوسی داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.