رشت؛

جابجایی قریب به ده هزار مسافر نوروزی از فرودگاه رشت

مدیر کل فرودگاه گیلان از جابجایی نه هزار و 845 نفر مسافر نوروزی با ناوگان هوایی از 25 اسفند 94 تا پایان چهارم فروردین سال 95 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهندس فتاح رضوانی در اینباره گفت،از این تعداد گردشگر نوروزی پنج هزار و 280 نفر مسافر ورودی و چهار هزار و 565 نفر نیز مسافر خروجی از فرودگاه سردار جنگل رشت بوده اند.

وی ادامه داد،در این مدت مسافران ورودی به استان گیلان،پنج هزار و 280 نفر مسافر داخلی بوده و مسافر خارجی نداشتیم.

مدیر کل فرودگاه گیلان اظهار کرد،همچنین از چهار هزار و 565 نفر مسافر خروجی از فرودگاه رشت،چهار هزار و 354 نفر مسافر داخلی و 211 نفر مسافر خارجی بوده اند.

مهندس رضوانی افزود،این تعداد گردشگر نوروزی با 102 سورتی پرواز شامل 100 پرواز داخلی و 2 پرواز خارجی در مدت یاد شده جابجا شده اند.

وی تاکید کرد،تعداد پروازهای نوروز امسال تا 15 فروردین 170 سورتی به مقاصد اهواز، کیش، عسلویه، قشم،تهران،مشهد،شیراز،اصفهان،آدانا و استانبول است که در مقایسه با سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است.

مهندس رضوانی یادآور شد،بیشترین پروازها در این مدت در روز 28 اسفند ماه 1394 گزارش شده است.

مدیر کل فرودگاه گیلان خاطر نشان کرد،زیر ساخت های مناسب برای نشست و برخاست روزانه 100 سورتی پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه سردار جنگل رشت فراهم شده است و انتظار می رود مسیرهای هوایی منتهی به فرودگاه رشت در اولویت برنامه پروازی شرکتهای هواپیمایی قرار گیرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: گیلان ، فرودگاه ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.