همدان؛

جریمه 8 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی همدان

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به بازرسي بیش از 873 واحد در راستای اجرای طرح نوروزی گفت: تاکنون بیش از 8 میلیارد جریمه برای متخلفین صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا حسن‌پوراظهار داشت: بر اساس سياست‌هاي سازمان تعزيرات حكومتي و در راستاي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان طرح ويژه نوروزی از 15 اسفند سال 94 آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد. 

وی افزود: گشت‌های مشترک تعزیرات با دیگر ادارات با تمام توان در سطح استان تلاش می‌کنند تا آرامش بازار حفظ و دست سودجویان کوتاه شود.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: در این راستا از آغاز طرح تاکنون 873 مورد بازرسی در سطح استان انجام شده است.

وی ابراز داشت: نتایج این بازرسی‌ها ورود بيش از 573 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی همدان بوده که تاکنون بیش از 8 میلیارد و 421 میلیون ریال جریمه برای متخلفین صادر شده است.

حسن‌پور عنوان کرد: از این میزان پرونده تشکیل شده 526 فقره پرونده صنفی، 25 فقره پرونده قاچاق و 22 پرونده بهداشتی بوده است.

وی با اشاره به میزان محکومیت‌ها نیز افزود: محکومیت پرونده‌های صنفی بیش از 2 میلیارد و 335 میلیون ریال، پرونده‌های قاچاق بیش از 6 میلیارد و 43 میلیون ریال و پرونده‌های بهداشتی بیش از 43 میلیون ریال است. 

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان با تشکر از کسبه‌ای که با رعایت قانون و حقوق مصرف کنندگان در حفظ آرامش بازار سهیم بودند، خاطرنشان کرد: شماره پیامک 30009651 آماده دریافت گزارشات مردم جهت رسیدگی به تخلفات است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.