قزوين؛

خطبه های نماز جمعه

امام جمعه ی قزوین گفت :نباید فرصت سوزی کرد و مهم اقتصاد مقاومتی در عمل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام والمسلمين عبدالكريم عابدينی دراولین نماز جمعه ی سال 95 افزود: رهبر با ضرب آهنگی جدید کشور را به سوی پیشرفت و تعالی هدایت می کند و نیاز است که مسولان هم در این مسیر گام بردارند .
خطبه های نماز جمعه


وی با بیان اینکه ما همه چیز اعم از مواد اولیه ,دانشمندان توانمند و ملت اهل کار داریم گفت :نباید در کشور شاهد فقرو بیکاری باشیم که تدبیر , برنامه ریزی و اعتماد به نیروی داخلی ان را بر طرف خواهد کرد .

نماينده ولی فقيه در استان با بيان اينكه بزرگنمايی تحريم ها موجب وحشت مردم می شود گفت :  تحریم استفاده کردن از فرصت هاست که نباید ان را تبدیل به تهدید کرد .

وی اضافه كرد :ما نباید پیشرفت و سازندگی کشور را به افسانه ی برجام گره بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمين  عابدينی يادآور شد:تكيه بر برجام خسارت هايی را به دنبال داردو معلوم نیست که کشوررا به کجا خواهد برد.


وی به کاندیدهای ریاست جمهوری امریکا اشاره کرد و گفت : انها با هم مسابقه گذاشتند چرا که یکی حرف از بی اعتنایی به برجام می زند و دیگری حرف از پاره کردن برجام ، تا از این طریق رای جمع کنند.

نماینده ی ولی فقیه در استان یاد اور شد:  کدام عقل سالم حاضر است که سرنوشت کشور را به دست این مستکبرین که عقل و منطقی ندارند بسپارد .

وی با اشاره به جنايت های آمريكا گفت : زمانی که سوریه در التهاب بود امریکا و هم دستانش اشکارا تروریست ها را کمک کرده و سلاح در اختیارشان قرار می دادند و امروز نتیجه این کارها ی را خود می بینند .

امام جمعه ی قزوین با اشاره به انفجار های اخير در كشورهای اروپايی گفت : اگر چه ما دوست نداریم که در هیچ جای دنیا حادثه ی تروریستی اتفاق بیافتد ولی این همان اتشی است که امریکا بر پا کرده و امروز دامن خودش را گرفته است .

انتهای پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.