اهواز؛

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره)

در ادامه بازدیدهای نظارتی هیئت رئیسه، دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اهواز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در بازدید 3 ساعته خود از تمامی بخش های اورژانس و بستری دیدن کرد و از نزدیک روند رسیدگی به بیماران، نیروی انسانی، داروها و تجهیزات موجود در بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

موگهی هدف از این بازدید نوروزی را تبریک سال نو و تقدیر از پزشکان، کارکنان، دستیاران و کارورزان و همچنین بررسی وضعیت کیفی و کمی خدمات ارائه شده به بیماران و مسافران نوروزی عنوان کرد و اظهار داشت: از نزدیک با بیماران و همراهان صحبت شد که همگی از وضعیت خدمات ارائه شده ابراز رضایت کردند که ارزیابی انجام شده از نحوه ارائه خدمات درمانی گویای ارائه خدمات مناسب شهروندان و مسافرین نوروزی بود.

گفتنی است معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه از مسئولین و کلیه کادر درمانی و اداری مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) که در تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات درمانی با کیفیت می پردازند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ن    



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.