رضی:

برای طلای پارالمپیک نوروز هم تمرین می‌کنم

ملی پوش تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: تعطیلات نوروز را در اردوی آمادگی به سر می‌برم تا بتوانم به طلای ریو دست یابم.

سامان رضی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: سال 94  در جایگاه چهارم مسابقات قزاقستان قرار گرفتم و توانستم با تمرینات بیشتر در مسابقات جهانی امارات با کسب نشان نقره موقعیتم را ارتقا دهم و امیدوارم با اردوی آمادگی نوروز و تلاش هایی که می کنم به مدال طلای ریو برسم. 

وی درخصوص اینکه آیا در سایر رشته‌های ورزشی نیز فعالیت دارد یا خیر، افزود: علاوه بر وزنه برداری به رشته فوتبال نیز علاقه زیادی دارم و از طرفداران تیم‌های پرسپولیس و رئال مادرید هستم ، نتایج بازی‌ها و حواشی این دو تیم را از طریق اخبارهای ورزشی پیگیری می‌کنم و از تماشای فوتبال لذت می‌برم در دنیای سینما و تلویزیون هم طرفدار شهاب حسینی هستم و تا جایی که بتونم فیلم‌هایی را که این بازیگر در آن ایفای نقش کرده است را همراه با دوستان و خانواده‌ام در سینما ببینم.

دارنده مدال طلای مسابقات مالزی در خصوص ایام نوروز گفت: در اولین روز به دیدار بزرگترها می‌رویم و من سنت عیدی دادن و عیدی گرفتن را دوست دارم و احساس شادی در کوچکترها ایجاد می‌شود. از روزهای دوم یا سوم در اردوی آمادگی شرکت می‌کنم و به تمرینات می‌پردازم.
ملی پوش تیم وزنه برداری در بخش پایانی صحبت هایش گفت: برای همه هموطنانم در سال جدید آرزوی سلامتی می‌کنم، زیرا سلامتی از ارکان مهم زندگی فردی است و برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت می‌کنم و از مردم کشورم می‌خواهم دعای خیرشان را بدرقه راه ورزشکاران در میادین جهانی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار