۱۰ اقدام درمانی برای کاهش درد بیماران در سال ۹۵

معاون درمان وزارت بهداشت با تشریح ۱۰ اقدام درمانی برای کاهش درد بیماران در سال ۹۵ ابراز امیدواری کرد با رشد علم، پژوهش و اخلاق در سال جدید، اعتلای جامعه پزشکی و خدمت بی بدیل به مردم نسبت به گذشته بیشتر شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان محمد حاجی آقاجانی افزایش میزان رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی۱۰ اقدام درمانی برای کاهش درد بیماران در سال ۹۵ به بیمارستان های دولتی و خدمات درمانی را از نکات مثبت برنامه تحول نظام سلامت در دو سال اخیر بیان کرد و اظهار داشت: در این راه همراهی و تلاش مجدانه مدیران ارشد و میانی دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های تابعه وزارت بهداشت قابل تقدیر است.
 
معاون درمان وزارت بهداشت ابراز امیدواری کرد با رشد علم، پژوهش و اخلاق در سال 95 اعتلای جامعه پزشکی و خدمت بی بدیل به مردم نسبت به گذشته بیشتر شود.
 
حاجی آقاجانی با تاکید بر حفظ دستاوردهای دو سال اخیر برنامه های نظام سلامت،گفت: در سال آینده اقدامات ارزنده ای جهت خدمت به هموطنان انجام خواهد شد. اتمام پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های حوزه درمان، افزایش تخت‌های روانپزشکی، استاندارد سازی و گسترش اورژانس‌های روانپزشکی، ساماندهی خدمات دندانپزشکی با هدف کاهش پرداخت از جیب مردم در این حوزه و توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دولتی از اهم برنامه‌های حوزه درمان کشور است.
 
وی افزود: ساماندهی اتا‌ق‌های عمل و اورژانس‌های بیمارستانی کشور، تشکیل شبکه پیوند در کشور، اجرای کامل برنامه حمایت از زوج های نابارور و راه اندازی سامانه یکپارچه صدور پروانه‌های پزشکی ،توانمند سازی مردم برای خودمراقبتی و مدیریت آموزش همگانی، اجرای کمپین‌های ملی آموزش همگانی و آموزش به بیماران نیز در دستور کار وزارت بهداشت است و این امور تنها بخشی از وظایف ما در قبال مردم ایران است.
 
حاجی آقاجانی ابراز امیدواری کرد تا این تلاش‌ها بتواند لحظات زندگی بیماران را بهاری کند و هر روزشان را در پرتو سلامتی نوروز سازد.
 
منبع:تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.