شیراز؛

حضور رییس اورژانس کشور در جمع خانواده جانباختگان سانحه سقوط بالگرد

رییس اورژانس کشور، در جمع خانواده جانباختگان سانحه سقوط بالگرد اورژانس هوایی فارس و کارکنان اورژانس حضور یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر امین صابری نیا امروز در جمع کارکنان اورژانس فارس حضور یافت تا ضایعه سقوط این بالگرد را به آنان تسلیت بگوید.
هم اکنون، فضای غم انگیزی در مرکز حوادث و فوریت های پزشکی شیراز حاکم است و کارکنان این مرکز با چشمان اشکبار، در حال خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.
رییس اورژانس کشور، در ادامه به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسئولان این دانشگاه، با خانواد حمیدرضا جوادی امدادگر اورژانس فارس که دیشب در این سانحه جان خود را از دست داد، دیدار کرده و با خانواده وی همدردی کردند.
دکتر صابری نیا خطاب به خانواده آن مرحوم، گفت: ما به فرزند شما افتخار می کنیم و برای کارکنان اورژانس کشور افتخار است که در راه خدمت به مردم جان خود را از دست بدهند.
او تاکید کرد: کارکنان اورژانس در سراسر کشور، از دیشب داغدار این سانحه شده اند.
رییس اورژانس کشور در ادامه به دیدار خانواده همسر مرحوم جوادی رفت و گفت: به نمایندگی از تمام کارکنان اورژانس کشور برای عرض تسلیت، در کنار شما حضور یافته ام.
او افزود: شهید جوادی مایه افتخار همه کشور است و روح او، حاضر و حامی فرزند و همسرش است.
دیدار با خانواده مرحوم حجت اله خرم دشتی دیگر برنامه رییس اورژانس کشور در شیراز بود.
دکتر صابری نیا افزود: مرحوم خرم دشتی در مدت حیات خود، در ماموریت های مختلف، جان هزار و 300نفر را نجات داده است و ما شهید خرم دشتی را از اعضای اورژانس می دانیم.
همسر آن مرحوم هم گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا در راه ولایت گام برداریم و راه شهید را در خدمت به مردم ادامه دهیم.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار