زنجان؛

حفاظت از منابع طبیعی تعطیل پذیر نیست

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان از مردم خواست هر گونه تخریب و تصرف در طبیعت را به سامانه ی 1504 اطلاع دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،خسروی از آمادگی کامل نیروهای یگان حفاظت در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی تعطیل پذیر نیست ، و از مردم خواست هرگونه دست اندازی به طبیعت، تخریب و تصرف اراضی ملی و آتش سوزی جنگل ها و مراتع را به شماره تلفن (1504 ) امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی برخی افراد فرصت طلب و سود جو گمان می برند همه جا تعطیل است و می توانند به انفال و منابع طبیعی دست اندازی کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان خاطر نشان کرد: یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی در ایام نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی این اداره در اقصی نقاط استان 24 ساعته مشغول گشت و مراقبت بوده و بشدت با زمین خواری و تخریب و تصرفات اراضی منابع طبیعی برخورد می کند.

خسروی ضمن آرزوی توفیق و سالی پر برکت برای همه، مردم را بهترین حامیان منابع طبیعی خواند و گفت: همکاری مردم با منابع طبیعی می تواند نقش مهم و اساسی در حفاظت از این مواهب الهی ایفا نماید.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.