اردبیل؛

کسب 180 عنوان قهرمانی توسط بانوان ورزشکار اردبیلی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال گذشته بانوان ورزشکار استان اردبیل بیش از 180 عنوان قهرمانی را در رقابت‌ها و مسابقات مختلف کشوری و برون‌مرزی به دست آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب بهتاج افزود: در بخش بانوان در استان اردبیل بیش از 13 هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و به دلیل آنکه در سال‌های اخیر توجه ویژه و خاصی به ورزش بانوان استان اردبیل شده است تحرک خاصی را در این بخش شاهد و ناظر هستیم.

وی از کسب 180 عنوان قهرمانی در یک سال گذشته توسط بانوان ورزشکار استان خبر داد و افزود: از این تعداد 164 عنوان کشوری، پنج عنوان مقام آسیایی، دو عنوان مقام جهانی و شش عنوان نیز مقام بین‌المللی بوده است.

بهتاج برگزاری موفقیت‌آمیز اولین المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان را یادآور شد و افزود: این المپیاد که بانوان در آن حضور درخشانی را داشتند با حضور بیش از 2 هزار و 780 ورزشکار در قالب 100 تیم در بخش برادران و 68 تیم در بخش خواهران برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در این المپیاد که از برنامه‌های موفقیت‌آمیز و با آتیه ورزش استان بوده در کنار حضور هزار و 192 ورزشکار مرد، 717 نفر ورزشکار زن نیز با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.