قزوين؛

تسریع در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به واحدهای فعال در امر صادرات

 استاندار قزوین از وزیر اقتصاد و دارایی درخواست کرد : در پرداخت و استرداد مالیات بر ارزش افزوده به واحدهای فعال در امر صادرات در مهلت قانونی تسریع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛در بخشی از نامه فریدون همتی  به دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی  و دارایی آمده است:  با به فرجام رسیدن برجام  فضای جدیدی بر اقتصاد کشور حاکم گردیده و در دوران پسا تحریم رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب نیازمند اقدامات فوری و موثر است.
تسریع در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به واحدهای فعال در امر صادرات

در ادامه این نامه آمده است :  یکی از راههای دستیابی به رشد مطلوب و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با توجه به محدودیتهای درآمدی کشور، توسعه صادرات کالاها و محصولات غیرنفتی است و این امر اهمیت حمایت از واحدهای تولیدی با محصولات صادراتی را دوچندان می‌کند.

استاندار تاکید کرده است: در حال حاضر این واحدها با مشکل عدم استرداد وجه مالیات بر ارزش افزوده در امر صادرات در زمان قانونی مواجه اند که این امر بلوکه شدن منابع بنگاه جهت ادامه تولید، ایجاد مشکل نقدینگی، نیاز به اخذ تسهیلات جدید و مشکلات بعدی را در پی خواهد داشت.   

استاندار از وزیر اقتصاد ودارایی خواسته است : با هدف کمک به رونق تولید، افزایش صادرات و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال در امر صادرات ، دستور فرمایید در پرداخت وجوه دریافتی مالیات بر ارزش افزوده تسریع شود.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.