ساری،

هزینه اقامت نوروزی مشخص

هزینه اقامت هر نفر در خانه های مسافرهای مازندران بر اساس مصوب 350 هزار ریال است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : بر اساس اعلام ستاد خدمات سفر مازندران در دوره اول تعطیلات نوروز امسال یک و نیم میلیون شب اقامت مسافران نوروزی در روستاهای استان ثبت شد.

مهران حسنی افزود : با این آمار بازدید که تاکنون سابقه نداشته است ، روستاها نخستین هدف بازدید مسافران نوروزی مازندران بودند .

وی گفت: اقامت ارزان در خانه های مسافر با امکانات پخت و پز ، وجود امنیت بالا و میهمان دوستی روستائیان نیز عوامل دیگریست که روستاهای مازندران را به مقصد نخست گردشگران در نوروز امسال تبدیل کرده است .

وی افزود: هزینه اقامت هر نفر در خانه های مسافر بر اساس اعلام مصوب 350 هزار ریال است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : حضور انبوه مسافران نوروزی در روستاها هم برای اقامت و هم برای روستاگردی سبب شده تا مناطق روستایی استان امسال در تعطیلات نوروز شاهد ترافیک نسبتا سنگین باشند.

مهران حسنی افزود : ساماندهی خانه های خالی روستائی با همکاری بخشداران و دهیاران با نام خانه مسافر در مناطق روستائی مازندران سبب شده است تا گرایش مسافران نوروزی به روستاگردی و اقامت در روستاها افزایش یابد.

مازندران بر اساس آمار استانداری بیش از سه هزار روستا و حدود دو هزار دهیاری دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، هزینه ، اقامت ، نوروزی ، مشخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار