حزب الله: اعطای مدال افتخار به سردسته تروریست‌ها همدستی با جنایتکاران است

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای حمله تروریستی اخیر در شهر لاهور پاکستان را محکوم و بر لزوم مقابله با تفکر وهابی خطرناک تاکید و گفت: جهان نباید به تروریستهای بلندپایه مدل افتخار بدهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب الله لبنان در بیانیه خود آورده است: آنچه بر زشتی این جنایت پلید جنایتکاران می افزاید، این است که آنها گروهی از غیرنظامیان را که برای برگزاری مراسم عید پاک گردهم آمده بودند، هدف قرار دادند. این حمله خدشه به مقدسات یک طائفه بزرگ به شمار می رود و تصویری نادرست و تحریف شده از اسلام ارایه می دهد.
 
حزب الله در بیانیه خود تاکید کرد، تفکر جنایتکارانه‌ای که باندهای جنایتکارا را تحت نام دین به حرکت در می آورد، خطرناکترین و غیرانسانی ترین تفکر است لذا باید همه تلاش‌ها برای مبارزه با این قاتلان و حامیان و تئوری پردازان آنها بسیج شود.
 
این بیانیه تاکید کرد: همه جهان در قبال وقوع این موج از انفجارها و حملات انتحاری مسئول است زیرا در قبال تروریست‌های بلندپایه سکوت کرده و آنها را با اعطای مدال افتخار و ستایش کردن، مورد تکریم قرار می دهد؛ به جای آنکه جلوی آنها را بگیرد و همدستی آنها با قاتلان جنایتکار در بازی مرگ و خون را برملا سازد.
 
فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه اخیرا بالاترین مدال افتخار کشورش را به محمد بن نایف ولیعهدی سعودی داد که جنجال آفرین شد.
 
حزب الله لبنان در بیانیه خود همچنین با خانواده های قربانیان انفجار لاهور ابراز همدردی و برای زخمی‌ها شفای عاجل مسئلت کرد.
 
در انفجار انتحاری یکشنبه شب در پارک گلشن اقبال لاهور 72 نفر کشته و 315 نفر دیگر زخمی شدند که 29 کودک از جمله کشته شدگان هستند.

منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار