زنجان؛

آسمان زنجان آفتابی تا قسمتی ابری

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان بیان کرد:از امروز سامانه ی بارشی در استان تضعیف شده است و انتظار داریم بارش ها به شکل پراکنده باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سلطانی با اشاره به اینکه وضیعت جوی امروز استان آفتابی تا قسمتی ابری می باشد گفت: انتظار داریم این بارش ها به شکل پراکنده و گاهی همراه با وزش باد باشد.

وی افزود: فردا نیز آسمانی ابری خواهیم داشت و احتمال بارش های خفیف و محلی در برخی مناطق استان انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان زنجان از کاهش دما در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: یک سامانه ی بارشی جدید نیز از روز پنج شنبه به استان وارد می شود که همراه با بارش برف و باران خواهد بود.

سلطانی افزود: به دلیل بارش ها از مسافران نوروزی تقاضا داریم از وضعیت جوی مقصد و مسیر حرکت خود با شمارگیری تلفن گویای 134 اطلاع حاصل فرمایند.

وی بیان کرد: مجموع بارش های استان از روز شنبه تا به امروز 216 میلی متر می باشد که شهرستان قیدار با 70 میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده است.

کارشناس هواشناسی استان زنجان اضافه کرد: شهرستان های خرمدره و ابهر با 60 میلی متر بارندگی، زنجان با 33 میلی متر، گرماب با 30 میلی متر و آببر با 23 میلی متر بارندگی کمترین میزان بارش را داشتند.

سلطانی گفت :طی 24 ساعت گذشته قیدار با دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین و آببر با 14 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین منطقه استان است. دمای فعلی شهر زنجان 6 در جه است که نسبت به روز گذشته 4 درجه کاهش دما داشته است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.