شهرکرد؛

45 فقره سرقت داخل خودرو و مغازه

فرمانده انتظامي استان چهامحال و بختياري، از متلاشي شدن باند 6 نفره سارقان حرفه اي داخل خودرو و مغازه با 45 فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار نورعلي ياري گفت: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو و مغازه در ايام تعطيلات نوروزي در سطح شهرستان شهركرد، موضوع در قرارگاه نوروزي امام علي(ع) استان طرح و دستورات لازم صادر شد.

وي افزود: با بسيج امکانات و بهره گيري از ظرفيت هاي اطلاعاتي و فني و با به دست آمدن رد پاي سركرده باند سارقان، ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شهركرد طي عملياتي، اين سارق حرفه اي را شناسايي و دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان چهامحال و بختياري خاطر نشان كرد: با اعترافات متهم در مقر انتظامي، پنج سارق ديگر عضو باند نيز شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در دو عمليات غافلگيرانه، دستگير شدند.

یاری، با بيان اين که هر 6 سارق دستگير شده سابقه دار و معتاد به مواد مخدر نيز بودند، اظهار داشت: سارقان در مجموع به 45 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و مغازه اعتراف كردند.

وی، با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائي، از عموم شهروندان خواست؛ با استفاده از لوازم ايمني نظير دزدگير و ساير وسايل بازدارنده در اتومبيل خود و همچنين مغازه داران و متصديان واحد صنفي با نصب تجهيزات ايمني و بازدارنده از قبيل دوربين مدار بسته و آژير در محل كار، زمينه وقوع سرقت را از مجرمان و سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/ ش
برچسب ها: شهرکرد ، پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.