شهرکرد؛

پيام تبريك استاندار چهارمحال و بختياری به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردين

استاندار چهارمحال و بختياری، با صدور پيامی، فرا رسيدن «یوم الله 12 فروردين، روز جمهوری اسلامي» را تبريك گفت.

پيام تبريك استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت ۱۲ فروردينبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در پیام قاسم سليمانی استاندار چهارمحال و بختياری، به مناسبت یوم الله 12 فروردين، روز جمهوری اسلامي، آمده است:

دوازدهم فروردين ۱۳۵۸، روز تحقق عصاره تلاش هاي تاريخي ملت ايران در دستيابي به آرزوهاي ديرين و يكي از تأثيرگذار‌ترين روزهاي تاريخ اسلام و ايران است.

در اين روز، پيروزي جمهوري اسلامي ايران با رأي حداكثري امت هميشه در صحنه، به رهبري امام خميني (ره)، مُهر تأييد و تأكيد گرفت.

در روز دوازدهم فروردين ۱۳۵۸، اميد و خون تازه اي در رگ هاي خشكيده ملت هاي مظلوم و مستضعف جهان جاري شد و مردم جهان را به انديشه اي نوين و تأثيرگذار براي ساختن جامعه اي نو و اسلامي دلگرم و اميدوار كرد و در اين روز، به تمامي مردم آزاده جهان و به ويژه مسلمانان ثابت شد كه آموزه هاي اسلام ناب محمدي (ص)، پشتوانه و رهايي بخش جهانيان است.

اينجانب، با تبريك اين عيد و يوم الله بزرگ به عموم ملت مسلمان، شجاع و هميشه در صحنه ايران و چهارمحال و بختياري، موفقيت همگان را در راستاي آرمان هاي بلند امام راحل (ره) و منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)، از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار