شهرکرد؛

توزیع 400 هزار اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی

از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون، 400 هزار اقلام فرهنگی بین میهمانان و مسافران نوروزی استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

توزیع 400 هزار اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل مراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: نقشه های راهنما، بروشورها و کتابچه های معرفی جاذبه های گردشگری، از جمله اقلام فرهنگی است که در مراکز اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگری استان توزیع می شود.
 
حیدر صادقی، با اشاره به فعالیت 45 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگران نوروزی در سراسر استان افزود: برای خدمات رسانی بهتر به مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در تعطیلات نوروز 95، نرم افزارهای اطلاعات گردشگری استان بر روی گوشی تلفن همراه گردشگران هم نصب می شود.

وی اضافه کرد: 800 کانون گردشگری زیارتی، سیاحتی و بوم گردی استان چهارمحال و بختیاری در ایام تعطیلات نوروزی فعال و پذیرای مسافران و گردشگران است.

صادقی، برگزاری جشنواره های نوروزی، اجرای بیش از 300 ساعت برنامه فرهنگی، بازی های بومی و محلی، طبخ غذا و خوراک محلی، نمایش های آیینی و موسیقی سنتی را از برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تا پایان تعطیلات نوروزی برشمرد.

به گفته وی؛ از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون، 600 هزار نفر از موزه ها، نمایشگاه های صنایع دستی و مناظر طبیعی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری دیدن کرده اند.

انتهای پیام/ ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.