قم؛

پذیرایی از مسافران در روز 13 فروردین(روز طبیعت)

بخش های شهرستان قم آماده ارائه خدمات و پذیرایی از مسافران در روز 13فروردین ماه (روز طبیعت) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ 20 هزار خودرو در روز 13 فروردین ماه جاری وارد بخش خلجستان می شوند.


حاج حسینی بخشدار خلجستان بیان کرد: درروز 13فروردین شاهد روی آوردن مردم به دامان طبیعت هستیم، وچهار چادر برای راهنمایی مسافران در این بخش در نظر گرفته شده است.


وی افزود: درمبادی ورودی بخش، کیسه های زباله دراختیار مسافران قرار می گیرد و مکان هایی برای جمع آوری زباله تعیین کرده ایم تا به این وسیله به حفظ محیط زیست کمک کنیم.


حاج حسینی بخشدار خلجستان  عنوان کرد: نیروهای اورژانس و نیروی انتظامی تا در روز 13 فروردین ماه جاری، با مستقر شدن در این بخش شرایط امنیت و ایمنی مسافران و مردم را فراهم کنند.

بخشدار جعفرآباد تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای استقرار نیروی انتظامی و اورژانس در 13 فروردین ماه در بخش جعفر آباد انجام گرفته است.

حسن زاده اظهار کرد: کمیته ویژه ای برای روز 13فروردین ماه در این بخش تشکیل شده است. و چند گروه کمکی در این جاده مستقر می شوند.


قدسی بخشدار سلفچگان  افزود: از پلیس راه و نیروهای انتظامی خواستاریم تا در این روز در این بخش به ویژه محور تاج خاتون تا سد سنجگان حضور یابند و تصمیم در خصوص یک طرفه کردن این محور گرفته شود.
 سیزدهم فروردین از ساعت 14 محور کهک به سمت قم یکطرفه می شود.

 
جعفری کافی آباد بخشدار کهک گفت: با توجه به حجم بالای تردد در این بخش، در روز سیزدهم فروردین ماه جاری از ساعت دو بعد از ظهر محور کهک به سمت قم یکطرفه می شود و کسانی که قصد رفتن به کهک در این ساعت را دارند می توانند از جاده ونارچ تردد کنند.


وی خاطرنشان کرد: درخواست استقرار بالگرد اورژانس را دراین بخش در روز سیزدهم فروردین ماه جاری داریم.

خزایی بخشدار مرکزی قم تصریح کرد: نیروهای سازماندهی شده بسیج در ارائه خدمات مناسب و مدیریت فعالیت ها کمک می کنند.

 
خزایی افزود: در این روز، اوج تجمع مردم در جاده کاشان و امامزاده سکینه خاتون(س) این بخش است و امامزادگان طیب(ع) و طاهر(ع) در قنوات و شش امامزادگان قمرود(ع) را از دیگر مکان هایی است که مردم در روز 13 فروردین ماه برای تفریح انتخاب می کنند.

ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم فعالیت خود را از 27 اسفندماه سال گذشته شروع کرد و تا 15 فروردین ماه سال جاری آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار