استکی: ازدواج ورزشی را به ورزشکاران توصیه می کنم

مربی تیم ملی بوکس با اظهار رضایت از زندگی مشترک ورزشی اش ،این سبک زندگی را به سایر ورزشکاران توصیه می کند.

استکی: ازدواج ورزشی را به ورزشکاران توصیه میکنمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پانزده سال زندگی مشترک ورزشی و وجود سام استکی ده ساله که حاصل ازدواج علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس و پریسا بهزادی نایب رئیس فدراسیون دومیدانی است.ما را بر آن داشت تا گفتگویی با قهرمان سابق بوکس کشورمان داشته باشیم.
 
علیرضا استکی در حالیکه در قزاقستان مشغول گذراندن  دوره مربیگری بود در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد زندگی مشترک ورزشی اش اظهار کرد: آشنایی من و همسرم خانم بهزادی قهرمان دومیدانی به پانزده سال پیش در مجموعه ورزشی آزادی برمی گردد.

وی با اظهار رضایت از زندگی مشترکش گفت:ازدواج ورزشی و این سبک زندگی که هر دو طرف ورزشی باشند را به تمام ورزشکاران پیشنهاد و توصیه میکنم زیرا حس میکنم با درک شرایط خاص متقابل و همراهی کردن یکیدیگر ،اتفاقات خوبی برای زندگی شخصی ورزشی آنان و همچنین ورزش کشور می افتد.

استکی افزود: طی این پانزده سال زندگی مشترک من و همسرم هر کدام زندگی ورزشی و حرفه ای خود را در کنار زندگی مشترک داشتیم .اما با یاری خدا درگیری ها و شرایط خاص یکدیگر را درک کردیم و به قول معروف باهم کنار آمدیم و امیدوارم با کمک خدا این روند خوب ادامه داشته باشد.

مربی تیم ملی بوکس کشورمان در مورد سام استکی فرزندش گفت:پسرم ده سال دارد و زیرنظر علی بهزادی فرزند همایون بهزادی در مدرسه فوتبال پرسپولیس به تمرین و یادگیری فوتبال می پردازد.البته به بوکس هم علاقه ای دارد ،اما بیشتر علاقه به فوتبال علاقه دارد.

وی که معتقد است پدرو مادر ورزشی تاثیری در گرایش فرزندان آن خانواده به ورزش ندارد،اظهار کرد:به اعتقاد من گرایش به ورزش و بخصوص موفقیت در آن و کسب عناوین مختلف ورزشی به اینکه فردی در یک خانواده ورزشی متولد شده باشد،ندارد.کمااینکه بسیاری از ورزشکاران به نام و موفق کشورمان در خانواده های غیر ورزشی  بزرگ شده اند و این به خود بچه مربوط است.اما من و همسرم خانم بهزادی سعی کردیم تا شرایط را برای سام فراهم کنیم تا بر اساس علاقه اش به ورزش بپردازد و در ورزش هم موفق باشد.
برچسب ها: استکی ، تیم ملی بوکس ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار