اصفهان؛

نجات زن جوان 37 ساله از مرگ حتمی

زن37 ساله كه خود را در اتاق منزلش حلق آويز كرده بود، با حضور به موقع و انجام عمليات احياء توسط مامور پليس خمينی شهر از مرگ حتمی نجات يافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سرهنگ خسرو احمدی،فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: ساعت 23 و 45 دقیقه هشتم فروردین ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با مركز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یك مورد حلق آویزی بلافاصله موضوع به یكی از ماموران پلیس كه در حال تحویل شیفت خود بود ابلاغ می شود كه این مامور وظیفه شناس علی رغم پایان ماموریتش در محل حضور می یابد.

وی افزود: با حضور این مامور فرد حلق آویز شده كه زن حدوداً37 ساله ای بود با كمك تعدادی از زنان همسایه به پائین كشیده شده و چون هیچ گونه علام حیاتی در فرد مذكور وجودنداشت بلافاصله با اورژانس تماس برقرار می شود.

این مقام مسئول عنوان داشت: مامور پلیس این فرماندهی كه از آموزش های لاز در خصوص امداد و نجات برخوردار بود تا قبل از حضور اورژانس اقدام به انجام عملیات احیاء مصدوم (CPR)در جهت بازگشت علائم حیاتی وی نمود كه پس از 4دقیقه این فرد هوشیاری خود را بدست آورده و قادربه تكلم و حركت می شود.

سرهنگ احمدی با بیان اینكه ماموران پلیس با خدای خود معامله كرده اند و در هر لحظه و شرایطی آماده خدمت رسانی به مردم هستنداظهار داشت: با اقدام به موقع و فداكاری انسان دوستانه این مامور وظیفه شناس، فرد حلق آویز شده قبل از حضور نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات یافت و سپس توسط اور‍‍‍‍ژانس به بیمارستان جهت انجام اقدامات درمانی انتقال یافت و خوشبختانه وضعیت او رو به بهبودی است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینكه فرد مصدوم كه مادر دو فرزند نیز هست ، به دلیل وجود برخی مشكلاتی خانوادگی دست به این اقدام زده كه در این زمینه تلاش كارشناسان مشاوره پلیس برای رفع مشكلات وی نیز در دستور كار قرار گرفته است. 

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
آفرین به این پلیس انسان دوست وظیفه شناس و شریف انشااله که از سوی نیروی انتظامی و خانواده مصدوم مورد تشویق و تقدیر قرارگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
درود بر نیروی انتظامی
آخرین اخبار