بهترین خودروهای جهان را بشناسید+ تصاویر

با تولید شمار زیادی خودرو در هر سال، تنها تعداد کمی از آن‌ها در میان بهترین‌های جهان قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه فوربز؛ شرکت های خودروسازی سالانه صدها محصول جدید را وارد بازارهای جهانی می کنند. با این حال تعداد کمی از این محصولات در سطح کیفی بی نظیری قرار دارند.

یک سازمان واقع در تورنتو کانادا با نام "جوایز جهانی خودرو"، هر سال با رای گیری میان اعضای خود فهرستی از بهترین خودروهای جهان را منتشر می کند. فهرست امسال این سازمان به تازگی در نمایشگاه اتومبیل نیویورک با پنج بخش در زمینه های طراحی، مصرف، توان، ساخت و "کلی" ارایه داده شد.

شرکت مزدا توانست در هر دو بخش طراحی و بهترین خودروی سال پیروز رقابت امسال شود. هر دو این جوایز به مدل "MX-5 Miata" تعلق گرفت. این خودرو با ظاهری ساده اما زیبا توانست به خوبی در برابر سایر محصولات خودنمایی کرده و هر دو عنوان را به دست آورد. در میان رقبای این خودرو در هر دو بخش می توان به آئودی A4 sedan، مرسدس GLC compact، جگوار XE sedan و مزدا CX-3 اشاره کرد.

بهترین خودروهای جهان را بشناسید+ تصاویر/////////

در بخش خودروهای سبز، تویوتا توانست با "میرای" پیروز این رقابت شود. این محصول الکتریکی توانست با ارایه امکانات بی نظیر، طراحی مدرن و قدرت بالا از دو کاندید دیگر این عنوان، تویوتا پریوس و شورولت ولت پیشی بگیرد.

بهترین خودروهای جهان را بشناسید+ تصاویر/////////

محصول جدید و مدرن شرکت آئودی ، R8، توانست عنوان بهترین را در بخش توان  و کارایی به دست آورد. دو رقیب دیگر این خودرو مرسدس AMG C63 و هوندا Civic R بودند. داوران با اشاره به موتور قدرتمند این محصول، آن را خودروییی کم نظیر خواندند.

بهترین خودروهای جهان را بشناسید+ تصاویر/////////

در نهایت جایزه بهترین خودروی لوکس به BMW سری هفت تعلق گرفت. این خودرو با استفاده از سامانه های جدید رفاهی می تواند امکانات بی نظیری را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد. امکانات این خودرو در زمینه راحتی کم نظیر بوده و در آینده در محصولات سری های پنج و سه شرکت BMW نیز استفاده خواهند شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تویوتا یکی از خوبیاش اینه که اکه حال کنی ۳۰ سال نوکریتو میکنه نه مثل این زباله هایی که اونا بیشتررسوار صاحبشونن !!! تویوتا اگه شاسی بزنه مردونه میزنه نه مثل اسباب بازی های کراس اور کره ای و فرغون های چینی ... اگه هیبریدم میزنه اینقدر مدرن میزنه که آمریکایی ها از هر ماشینی بیشتر میخرنش ... کیفیتش رو هم از اشرار شرق کشور بپرسین که کلا تو بیابون و بدون امکانات نگهداری زندگی میکنن
آخرین اخبار