تحول نظام اقتصادی کشور با برنامه ریزی صحیح

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نظام پولی و بانکی باید با برنامه ریزی متحول شود تا اقتصاد کشور رونق یابد.

کمال‌الدین پیرمؤذن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: نظام پولی و بانکی باید با برنامه ریزی متحول شود تا اقتصاد کشور رونق یابد.

وی افزود: اگر برنامه ریزی های کشور در راستای تولید و اقتصاد باشد می توان انتظار داشت که کیفیت  کالا و خدمات افزایش یابد.

این نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: بانکها با اعطای تسهیلات به تولید می توانند این بخش را از رکود خارج کنند و چرخ‌های واحدهای تولیدی را به حرکت در آورند و نتیجه این امر گسترش سرمایه‌گذاری دربخش های مختلف و رشد اشتغال جوانان این مرز و بوم را فراهم خواهد کرد.

پیر مؤذن در ادامه گفت: برای برون رفت از تنگناهای موجود و رسیدن به پیشرفت ایده‌آل، لازم است تا بخش خصوصی مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: بخش دولتی و سیستم بانکی باید بصورت صریح و شفاف حمایت خود را از بخش خصوصی با اعلام برنامه‌های خود نشان دهد تا همگام با هم بخش‌خصوصی در عرصه تولید و اشتغال و اقتصاد کشور یاری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار