بندرعباس؛

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت روز جمهوری اسلامی

استاندار هرمزگان گفت: رای آری مردم به جمهوری اسلامی شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را نهادینه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،جاسم جادری در پيامی به مناسبت 12 فروردين، روز جمهوری اسلامی ايران گفت: رای آری مردم ایران به جمهوری اسلامی، 12 فروردین 58 را به روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرد.
وی گفت: ملت بزرگ و انقلابی ایران در نخستین روزهای بهار سال 1358 و در حالی که نخستین بهار را پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم طاغوت تجربه می کرد با لبیک به ندای حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حضور بیش از 98 درصدی در رفراندوم تعیین نظام حکومتی کشور، حماسه ای ماندگار را در تاریخ این مرز و بوم رقم زد.

استاندار هرمزگان ضمن تبریک روز 12 فروردین افزود: این روز، روزِ پیروزی مستضعفان بر مستكبران و روز تثبیت انقلاب اسلامی است و رای حداکثری مردم به جمهوری اسلامی، پایه های حکومت اسلامی را در ایران مستحکم کرد و رژیم ظالم و طاغوتی شاهنشاهی را برای همیشه نابود ساخت.

جادری با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 37 سال گذشته و نام گذاری سال 95  به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری گفت:  مردم و مسئولان همگام با یکدیگر در راستای بهره گیری از ظرفیت های داخلی و شکوفایی اقتصاد مقاومتی در کشور گام بردارند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.