شیراز؛

ابعاد تازه از شهید شدن ماموران نیروی انتظامی در فارس

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از شهادت سه مامور نیروی انتظامی و زخمی شدن یكی از كاركنان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان كازرون استان طی درگیری با سوداگران مرگ و توزیع كنندگان مواد افیونی دو نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.
 
وی افزود : در این درگیری سه نفر از ماموران نیروی انتظامی شهرستان كازرون به درجه رفیع شهادت نائل شدند و یك نفر از كاركنان مجروح كه در بیمارستان بستری است. 

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان كرد : یكی از قاچاقچیان به هویت "عباس-ط" در این درگیری نیز مجروح شد. 

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ضمن اعلام تسلیت شهادت به خانواده این شهیدان، کارکنان نیروی انتظامی و امت شهید پرور استان خاطرنشان کرد: زمان و مکان مراسم تشیع پیکر پاک این شهدای عرصه نظم و امنیت به اطلاع عموم خواهد رسید. 

انتهای پیام/ن
برچسب ها: ابعاد ، تازه ، حادثه ، کشته ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
سلام.از شنیدن خبر شهادت این ماموران زحمت کش قلبم به درد آمد و سخت اشک ریختم ،یک روز قبل از سیزده به در چنین حادثه تلخی اتفاق افتاد ،امیدوارم کمیته مبارزه با مواد مخدر لااقل به خاطر ریخته شدن خون این چند شهید به سختی شب و روز کار کنند و این جنایتکاران مواد مخدر را به سزای اعمال برسانند ،همین جا من به عنوان یک شهروند و یک مربی ورزش میخواهم که این افراد را به اشد مجازات برسانند.همین جا به خانواده این شهیدان تسلیت عرض میکنم و ما مردم فارس در کنار شما ایستادایم تا آخر. روحشان شاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
شهادت این عزیزان را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.ما امنیت این کشور را مدیون کارکنان ناجا هستیم کارکنانی که جزء قشر مظلوم جامعه بوده وبا توجه به شرایط کاری وپر خطری که امکان هر لحظه شهادت آنها وجود دارد ودر ایام تعطیلات همگانی نیز آنها بیشترین فعالیت را دارند ولی متاسفانه از کمترین حقوق و مرا یا نسبت به دیگر ادارات کشور ودیگر کشورهایی جهان می باشند واز آنها در کشور به خوبی حمایت نمی رود امید است مسئولین لشکری و کشور به این نیروی تلاشگر بیشتر اهمیت دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۵
نیروی محترم انتظامی ما،چطور یک قاچاق چی دستگیرشده ،میتواندبراحتی آب خوردم اسلحه ماموری رابرداشته وسه نفرراشهیدکند.
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۵
واقعا که دم این مامورا گرم
آخرین اخبار