سینما در هفته‌ای که گذشت؛

هفته پرفروش سینما با اکران نوروزی

تنها همه اخبار سینما حول محور اکران نوروزی و سانس های فوق العاده فیلم ها می گذشت.

هفته پرفروش سینما با اکران نوروزیبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سینما در هفته ای که گذشت در سکوت خبری به سر می برد و تنها همه اخبار حول محور اکران نوروزی و سانس های فوق العاده فیلم ها می گذشت.
 
 **اخبار جشنواره جهانی فیلم فجر

ثبت نام هنرمندان برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر
بنا بر تصمیم عوامل جشنواره جهانی فیلم فجر، هنرمندان رشته های مختلف که تمایل دارند در پردیس سینمایی چارسو فیلم ببینند و از برنامه های علمی و ورک شاپ های جشنواره استفاده کنند،می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره در بخش فرم های ثبت نام وارد گزینه جشنواره شده و فرم اطلاعات درخواستی بخش هنرمندان را پر کنند.

 آخرین مهلت ثبت نام از طریق سایت برای همه متقاضیان تا ساعت 24 روز بیست و پنجم فروردین ماه است.  
 
*آغاز ثبت نام اعضای صنوف خانه سینما  
اعضای صنوف مختلف خانه سینما که مایل به استفاده از برنامه های سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر هستند، می توانند در سایت جشنواره ثبت نام کنند.
 
هرکدام از اعضای خانه سینما که مایلند درپردیس سینمایی چارسو فیلم ببینند و از برنامه های علمی و ورک شاپ های جشنواره استفاده کنند، با مراجعه به سایت جشنواره در بخش فرم های ثبت نام وارد گزینه جشنواره شده، و فرم اطلاعات درخواستی بخش کارت ورود برای اعضای خانه سینما را پر کنند.  
 
سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه 95 به دبیری رضا میرکریمی در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود. 
 
فیلم‌های میلیاردی اکران نوروزی
فیلم‌های اکران نوروزی فروش موفقی داشتند و در ایام تعطیلات عید نوروز میلیاردی شدند.

فیلم‌های«ابد و یک روز»ساخته سعید روستایی و «بادیگارد»به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در مدت زمان دوهفته‌ای به فروش میلیاردی در اکران نوروزی دست یافتند.

فیلم‌های «خشم و هیاهو»ساخته هومن سیدی و«کفشهایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد نیز در حال ارتقای میزان فروش خود هستند.

«خشم و هیاهو»بالغ بر 300میلیون تومان و «کفشهایم کو؟» نیز بیش از 100میلیون تومان فروخته است.

«من سالوادور نیستم»منوچهر هادی و با بازی رضا عطاران نیز که از 5اسفند اکران شد نیز بیش از 7میلیارد فروخته است و هم‌چنان فروش و استقبال بالایی دارد.
 
کیارستمی بستری شد
عباس کیا‌رستمی کارگردان سینما به دلیل حادشدن مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری شد.

در روزهای اولیه بستری شدن کیارستمی شایعه ابتلا به سرطان وی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که دبیر نشریه فیلم این شایعه را تکذیب کرد و خبر از بهبود حال این کارگردان داد.

طبق آخرین خبرها کیارستمی هم‌چنان در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار