لوبانوف و خالقی‌فر غایب بودند، برانکو تاکتیک‌ها را مرور کرد

دومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در بازگشت از اردوی عمان در حالی انجام شد که تنها لوبانوف و خالقی‌فر در این تمرین حاضر نبودند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حوان  سرخپوشان امروز دومین تمرین خود را در پس از بازگشت از اردوی عمان برگزار کردند. این تمرین قرار بود صبح امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شود اما بدلیل بارندگی، محل تمرین به درفشی‌فر منتقل شد و سرخپوشان کار خود را از ساعت 11 آغاز کردند.

در این تمرین علاوه بر رضا خالقی‌فر، لوبانوف نیز همچنان غایب بود. او که به دلیل همراهی تیم ملی کشورش راهی ازبکستان شده بود، قرار است از فردا در تمرینات حاضر شود.

در تمرین امروز همچنین نفراتی مانند حیدریه، رحمتی و کمندانی که دیرتر به ایران بازگشته بودند حضور پیدا کردند تا با توجه به پیوستن ملی‌پوشان تمرین کاملی انجام شود.

همچنین فرشاد احمدزاده که اواخر تمرین روز پنجشنبه دچار آسیب دیدگی مختصری شده بود، امروز همپای سرخپوشان تمرینات را دنبال کرد.

بازیکنان امروز ابتدا برای حدود 15 دقیقه در سالن بدنسازی گرم کردند. پس از آن، برانکو دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس اعضای تیم وارد زمین شدند تا تمرین خود پشت درهای بسته را آغاز کنند.

سرخپوشان پس از کار با توپ به بازی فوتبال هدفمند پرداختند. پس از آن تمرینات تاکتیکی برای گلزنی و همچنین دفع حملات در دستور کار بود. بخش اصلی تمرین سرخپوشان هم به بازی فوتبال درون تیمی در دو سوم زمین اختصاص داشت.

شاگردان برانکو آخرین تمرین خود پیش از بازی با سیاه جامگان را فردا در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته برگزار خواهند کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.