اصفهان،

بی احتیاطی گردشگر در جاده نوش آباد در مسیر راه آهن

حادثه ای در مسیر نوش آباد که به خیر گذشت.

بی احتیاطی گردشگر در جاده نوش آباد در مسیر راه آهنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان ؛بی احتیاطی یک گردشگر در عبور از ریل راه آهن با هوشیاری وتوقف به موقع راننده قطار تهران _ جنوب به خیرگذشت و از بروز حادثه دراین مسیر وجاده نوش آباد به کاشان جلوگیری شد.

امیر کدخدایی نوش آبادی، یکی از شاهدان عینی حادثه گفت: یکی از این گردشگران که ساعت 15 و 30 دقیقه در مسیر فرعی قصد داشتند نوش آباد را به طرف کاشان ترک کنند وقتی نتوانستند از پل زیرگذر عبور کنند، به ناچار با بی احتیاطی مسیر بالای پل و روی ریل راه آهن را انتخاب کردند.

وی افزود:متاسفانه چرخ جلو و شاسی وسیله نقلیه این گردشگر که یک جیب بود در ریل گیر کرد ونتوانست از ریل رد شود.کند.

به گفته وی، سرنشینان جیپ، که سه نفر بوند، شهروندان را به کمک طلبیدندکه تلاش آنها نیز بی ثمر ماند و در همین فاصله قطار تهران – جنوب نیز از راه رسید.

این شهروند نوش آبادی تصریح کرد: در این فاصله که قطار در حال نزدیک شدن برخورد با جیپ بود یکی از شهروندان با روشن کردن چراغ خودرو خود به طرف قطار حر کت کرد تا راننده لوکوموتیو را متوجه مانع در مسیر کند.
 
کدخدایی افزود:راننده قطار با هوشیاری وتوقف به موقع قطار، از بروز حادثه جلوگیری کرد.

شایان ذکر است: شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل دور مجاورت شهرستان کاشان است که به دلیل وجود شهر زیرزمینی (بزرگترین شهرزیرزمینی با معماری دستکند معروف به اویی) مقصد گردشگران داخلی وخارجی است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: حادثه ، برخورد ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.