ساری؛

بازگشایی راه های روستایی

جاده های بسته شده در محورهای پل امام زاده عبدالله، محمدآباد، محدوده نارنجستان تا سد هراز با تلاش راهداران آملی بازگشایی شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، قاسم رمضانی رییس اداره راه و شهرسازی آمل با اشاره به جاری شدن سیل در پی بارندگی اخیر گفت: بارش برف و باران دیروزدر محور هراز که تا عصر روز جمعه ادامه داشت سبب ریزش کوه و افتادن چندین درخت تنومند در این محور شد.

رمضانی افزود: با توجه به بارش شدید باران و جاری شدن سیل و با هماهنگی فرمانداری ویژه آمل یکدستگاه لودر و کمپرسی به مناطق آسیب دیده در بخش امام زاده عبدالله در منطقه سنگ درکا اعزام شد واز تخریب پل جلوگیری بعمل آمد.

رییس اداره راه و شهرسازی آمل با اشاره به تخریب پل بلیران خاطرنشان کرد: این پل در گذشته بر اثر سیل تخریب و مجددا توسط راه و شهرسازی آمل نصب شد که امیدواریم بتوانیم تا در زمان بسیار کم نسبت به احداث پل اقدام کنیم تا ساکنین روستای بلیران رفت و آمد کنند.

وی در خصوص آسیب دیدن راه روستایی در بعضی از مناطق گفت: در خصوص راه روستایی در منطقه چلاو و سنگچال، نمارستان، نشل و اندوار و عبدالمناف گزارشی هایی رسیده که توانستیم راه را بصورت موقت بازگشایی کنیم و عبور مرور وسائل نقلیه صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.