کلمبیا آخرین مقصد مرد نخست فوتبال جهان

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال با حضور در کشور کلمبیا به سفر خود در امریکای جنوبی پایان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جیانی اینفانتینو با حضور در بوگوتا پایتخت کلمبیا و در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور درباره فرآیند اصلاحات فیفا و آمادگی های لازم برای جام جهانی فوتسال 2016 در کلمبیا گفتگو کرد. همچنین، او به تیم ملی کلمبیا برای راهیابی موفقیت آمیز آنها به رقابتهای فوتبال المپیک 2016 ریو تبریک گفت.
 
در ابتدای حضور در کلمبیا، اینفانتینو با خوآن مانوئل سانتوس رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

اینفانتینو اعلام کرد: بسیار خوشحالم از این که یک بار دیگر کلمبیا میزبان بزرگ یک رخداد فوتبالی خواهد بود. مهمان نوازی و شور و اشتیاق مردم کلمبیا شرایطی بسیار مناسب را برای جام جهانی فوتسال فراهم خواهد کرد. فدراسیون فوتبال کلمبیا در افزایش سطح پیشرفت فوتبال در تمامی نقاط عملکردی در خشان را ارائه کرده است.
 
علاوه بر این، اینفانتینو با خوزه پکرمن سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا و فرانسیسکو پاچو ماتورانا بلزیکن افسانه ای دیدار کرد. جیانی در ادامه افزود: در طول سفرم به پاراگوئه، اروگوئه، بولیوی و کلمبیا، متوجه تعهد کاری بالای اعضای فدراسیون ها شده ام که پس از یک دوره بسیار دشوار سعی در پیشرفت فوتبال در سایه اصلاحات کنونی دارند. اشتیاق بی نظیر هواداران فوتبال در امریکای جنوبی که در چند روز گذشته شاهد آن بوده ام، به این معناست که ما باید تمام تلاش خود را برای فوتبال به کار بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار