اراک

تصویب بودجه 164 میلیارد تومانی ساوه

بودجه 164 میلیارد تومانی شهر ساوه در سال 95 به تصویب رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ، رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت : بودجه این شهر پس از بررسی کارشناسی و علمی به میزان 164 میلیارد تومان به تصویب رسید.
هاشم زال با بیان اینکه 32 درصد افزایش بودجه نسبت به سال گذشته داریم ، افزود : از این میزان 65 درصد به طرح های عمرانی اختصاص یافته است.
وی طرح های عمرانی شهر ساوه در سال 95 را تعریض خیابان ها ، تملک ، رفع گره های ترافیکی ، تکمیل طرح های نیمه تمام ، زیباسازی شهری و تهیه المان های ایرانی – اسلامی عنوان کرد.
زال احداث زیر گذر شهید بهشتی در تقاطع خیابان فردوسی و شهید رجایی ، پل چپ گرد خیابان شهید آوینی به بلوار شهید بهشتی و پل خیابان اسلام برای اتصال به بلوار شهید بهشتی را از دیگر طرح های مهم عمرانی ساوه در سال 95 عنوان کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه بودجه طرح های فرهنگی را دو میلیارد و پانصد میلیون تومان بیان کرد و گفت : در سال 95 جشنواره قرآنی با حضور پنج هزار حافظ، قاری و فعالین عرصه قرآن برگزار می کنیم.
زال افزود : برای همه ی مراسم ها از جمله اعیاد ، برنامه های ملی و مذهبی و یادواره های شهدا برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.
وی از نهضت آسفالت برای حاشیه شهر ساوه خبر داد و اضافه کرد : در بودجه سال 95 توجه ویژه برای ساماندهی حاشیه شهر دیده شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در ادامه بودجه سال گذشته این شهر را 125 میلیارد تومان عنوان کرد ، گفت : در متممی که شهردار به شورای شهر داد این بودجه به 138 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که همه ی این بودجه نیز تخصیص پیدا کرد.
زال با اشاره به اینکه در دهه ی فجر سال 94 ، پانزده میلیارد تومان از طرح های شهرداری به بهره برداری رسیده است ، افزود : تا خرداد ماه نیز حدود 60 میلیاردتومان از طرح هایی که در سال 94 آغاز شده بود به بهره برداری می رسد.
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، ساوه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.