انهدام پل راهبردی داعش در هیت عراق

جنگنده‌های عراق، پل داعش را در شهرستان هیت منهدم و مسیر پشتیبانی و تدارکاتی این گروه تروریستی را قطع کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، جنگنده های عراق پل حیاتی داعش را در شهرستان هیت منهدم و مسیر پشتیبانی و تدارکاتی این گروه تروریستی را قطع کردند.

جنگنده های ارتش عراق در حمله‌ای هوایی دقیق، پل حیاتی داعش را در شهرستان هیت هدف قرار دادند تا زمینه را برای پیشروی نیروهای امنیتی ارتش فراهم کنند و این شهرستان را بطور کامل از چنگال گروه تروریستی داعش آزاد سازند.

منهدم ساختن این پل به قطع شدن خطوط پشتیبانی داعش در غرب استان الانبار انجامید.

یکی از فرماندهان یگان مبارزه با تروریسم ارتش عراق در مصاحبه با خبرنگار العراقیه گفت: «ان شاء  الله به زودی جشن آزادی شهر هیت را برگزار می کنیم. این شهر، شهری قدیمی و تاریخی است که در غرب استان الانبار واقع است.» 

یکی دیگر از فرماندهان ارتش عراق نیز گفت: «ان شاء الله سراسر این منطقه را از عامریهِ فلوجه تا سدِ حدیثه و ساحل شرقی رود فرات آزاد خواهیم کرد.»

خبرنگار العراقیه افزود: جنگنده های ارتش در حملات هوایی خود، توانستند با استفاده از گزارش سرویس های اطلاعاتی، یگان مبارزه با تروریسم، اهداف از پیش تعیین شده را با دقت زیادی هدف قرار دهند. جنگنده های عراقی در این حملات توانستند پل حیاتی گروه تروریستی داعش را در شهرستان هیت بمباران کنند و با این بمباران ها راههای پشتیبانی داعش را قطع کنند.

یکی دیگر از فرماندهان ارتش عراق در مصاحبه با خبرنگار العراقیه گفت: «ما در حال پیشروی هستیم و با آزادسازی و پاکسازی شهر هیت راههای منتهی به مرکز این شهر و پایگاه الاسد در بغداد را آزاد می کنیم و همچنین محاصره شهر حدیثه را نیز خواهیم شکست.»

یگان اطلاع رسانی ارتش عراق از اهالی شهرستان هیت خواست به پایگاه ها و مواضع داعش نزدیک نشوند؛ زیرا این پایگاه ها اهدافی از پیش تعیین شده است که در حملات هوایی بمباران و منهدم خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار