گلستان؛

جعل 40 فقره مجوز انشعاب گاز و آب در گرگان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل كلاهبردار و كشف پیش دستانه 40 فقره جعل و كلاهبرداری تحت اخذ مجوز انشعاب گاز و آب در گرگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از گرگان،سردار "سیدمحمود میرفیضی":‌ در پی شكایت نماینده حقوقی شهرداری گرگان مبنی بر ارائه سند مشكوك به جعل در خصوص حفاری و اخذ انشعاب گاز، مراتب به صورت ویژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: بررسی‌های مقدماتی پلیس آگاهی به این نتیجه رسید كه فردی با اغفال شهروندان و دریافت مبالغی وجه نقد اقدام به تهیه مجوز حفاری انشعاب گاز و آب می كند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در این راستا تعداد 9 نفر از مالباختگان نیز شناسایی و پس از انجام تحقیقات لازم مشخص شد جاعل كلاهبردار با اغفال آنان نیز اقدام به دریافت مبالغ زیادی وجه نقد از شهروندان كرده است.

وی با بیان اینكه متهم با زیركی خاص اقدام به تغییر مكان سكونت خود در مدت زمان كوتاه می‌كرد، بیان داشت: با شگردهای خاص پلیسی و هماهنگی با مراجع قضائی، محل سكونت وی شناسایی و با انجام مراقبت‌‍‌های محسوس و نامحسوس، سرانجام وی طی یك عملیات پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس گلستان تصریح كرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده، متهم اعتراف كرد با دریافت وجه نقد، اقدام به مجوز حفاری انشعاب آب و گاز تعداد 40 نفر از شهروندان كرده است.
سردار میرفیضی با بیان اینكه تلاش پلیس در جهت شناسایی شكات دیگر همچنان ادامه دارد، ‌خاطرنشان كرد: متهم پس از انجام تحقیقات به مراجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد. 

انتهای خبر /پ


 

برچسب ها: پلیس ، سارق ، جاعل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.