تبریز؛

بازدید بیش از 95 هزار گردشگر نوروزی از موزه شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: در 13 روز نخست امسال 95 هزار و 227 گردشگر از موزه شهر و شهرداری تبریز دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خلیلی با اعلام اینکه در تعطیلات نوروزی سال گذشته 80 هزار و 57 گردشگر از موزه شهرداری تبریز دیدن کردند، از افزایش 20 درصدی بازدید از این موزه در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

وی تعداد بازدید از خانه موزه شهریار را در تعطیلات نوروزی امسال 9 هزار و 435 بازدید اعلام کرد و گفت: در نوروز سال گذشته 13 هزار و 483 گردشگر از این موزه دیدن کردند.

خلیلی همچنین از بازدید چهار هزار و 643 گردشگر نوروزی از موزه علی موسیو خبرداد و افزود: در تعطیلات نوروزی سال گذشته دو هزار و 140 گردشگر از این موزه دیدن کردند.

وی کل آمار بازدید از موزه های تحت نظارت شهرداری تبریز را در سال جاری 109 هزار و 305 بازدید اعلام کرد و گفت: از این موزه ها در مدت مشابه سال گذشته 97 هزار و 372 بازدید شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی در نگارخانه عمارت شهرداری همزمان با تعطیلات نوروزی، استقبال گردشگران نوروزی از این نمایشگاه را قابل توجه اعلام کرد.

صدر محمدی، مدیر مجموعه مقبره الشعرای تبریز هم آمار بازدید از این مجموعه فرهنگی ادبی از 27 اسفند 94 تا 13 فروردین امسال را بیش از 28 هزار بازدید اعلام کرد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته 20 هزار گردشگر از این مجموعه بازدیدکردند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار