زاهدان؛

رضایتمندی مشتریان خارجی از سیمان تولیدی خاش

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی سیمان خاش گفت: سیمان تولیدی این شرکت با توجه به تجهیز کارخانه به آزمایشگاهای مجهز و در اختیار داشتن آخرین فناوری روز دنیا و اخذ تائیدیه رسمی از سازمان های استاندارد ملی و بین المللی، توانسته رضایت تمام مشتریان خارجی را فراهم کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ خسرو جامعی با اشاره به اینکه نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری همواره بعنوان یک نقشه راه و ضامن توسعه کشور بوده است؛ افزود: بایستی همه دستگاهها با مشارکت و همراهی مردم تلاش کنند که کشور از وابستگی و احساس نیاز به خارج دور شود.
وی ادامه داد: سیمان خاش با وجود قرار گرفتن در یکی از نقاط محروم کشور، با تدوین برنامه راهبردی برای توسعه بازارهای فروش محصولات خود در سطح کشور و بازارهای جهانی و کشف و نفوذ در بازارهای جدید، در سال 1386 نسبت به اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید از دو هزار تن به دو هزار و 600 تن کلینکر در روز اقدام و هم اینک توانایی تولید و تحویل روزانه سه هزار تن انواع سیمان را دارد.
مدیر عامل سیمان خاش تصریح کرد: با همت همکاران و تلاشگران این مجموعه در واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه، گواهینامه استاندارد محصولات تولیدی این شرکت برای چهاردهمین سال متوالی تمدید شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.