اظهار نظر بامزه کاپیتان راموس!

سرخیو راموس در اظهار نظری جالب اعلام کرد که اگر می دانستم رئال بازی را 10 نفره می برد زودتر اخراج می شدم!

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کهکشانی ها که در مهمترین بازی شنبه شب لالیگا مدعیان صدرنشینی را در جهنم نیوکمپ شکست دادند در 7 دقیقه پایانی به علت دریافت کارت قرمز از سوی راموس بازی را با حضور 10 نفر ادامه دادند. 

کاپیتان کهکشانی ها که به دلیل خطا بر روی سوارز با کارت زرد دوم روبه رو شد در ادامه با گل بسیار تماشایی فوق ستاره پرتغالی، نبرد ال کلاسیکو را به نفع خود پایان داد. 

راموس در جمع خبرنگاران گفت: بازی با حضور 10 بازیکن کار را برای تیم ما دشوار کرد. اگر من می دانستم که با وجود یک بازیکن کمتر به چنین نتیجه ای دلچسب دست می یابیم، کاری می کردم که در دقیقه 5 بازی اخراج شوم. 

در بازی رفت که ماه نوامبر برگزار شده بود، بارسایی ها موفق شدند کهکشانی ها را 0-4 شکست دهند. 

راموس در ادامه عنوان کرد: نکته خوب فوتبال این است که فرصت انتقام را برایتان فراهم می کند. به عنوان یک فوتبالیست باید در زمین بازی آماده باشید. هواداران ما شایستگی واقعی این پیروزی را داشتند. برای تیم ما بسیار مهم بود که به بهترین شکل ممکن در اینجا ظاهر شویم.

این پیروزی شیرین موجب شد که دوباره اعتماد به نفس خود را به دست آوریم. ما به سختی تلاش می کنیم که در این فصل موفقیتی چشمگیر را رقم بزنیم. تیم ما همواره در مسیری صحیح گام برمی دارد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار