لوزانو بامداد فردا در تهران/ آخرين شكست پيرمرد آرژانتينى در لهستان

در حالى كه سرمربى آرژانتينى تيم ملى واليبال ايران، بامداد فردا به كشورمان سفر خواهد كرد، اين مربى آخرين ديدار تيم باشگاهى اش را با شكست پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رائول لوزانو، سرمربى آرژانتينى تيم ملى واليبال ايران كه پس از پايان كار كواچ صربستانى هدايت ملى پوشان ايران را عهده دار شد، بامداد فردا براى حضور در تمرينات تيم ملى ايران و هدايت رسمى تيم كشورمان به تهران سفر خواهد كرد. 

لوزانو كه هم زمان هدايت تيم باشگاهى چارنى رادوم لهستان را هم بر عهده دارد، در آخرين بازى تيمش كه در ليگ لهستان برگزار شد با شكست سه بر صفر مواجه شد تا آخرين ديدار اين پيرمرد آرژانتيني پيش از حضور رسمى اش در ايران با ناكامى همراه باشد. 

ملى پوشان واليبال ايران از هفته قبل تمرينات خود را در دو گروه و با حضور سيچلو ، دستيار و هم وطن لوزانو آغاز كرده اند و از فردا بايد زير نظر سرمربى جديد و با تجربه خود تمرين كنند.
تيم ملى واليبال ايران خود را براي حضور در مسابقات حساس انتخابى المپيك كه خرداد ماه به ميزبانى ژاپن برگزار خواهد شد آماده مى كند. ملى پوشان واليبال ايران در صورت موفقيت در اين مسابقات و كسب سهميه المپيك تاريخ ساز خواهند شد.
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار