همدان؛

همه مسئولين باید در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند

فرماندارشهرستان بهارگفت: امسال که از سوي مقام معظم رهبري به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، بر همه مسئولين واجب است که در راستای عملياتی شدن اين شعار گام بردارند.

همه مسئولين واجب است که در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن مرادی پناه در اولين جلسه شوراي اداري شهرستان بهار ضمن تبريک سال نو و آرزوي بهروزي براي مردم به شعار سال اشاره کرد و گفت: امسال که از سوي مقام معظم رهبري به نام سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري شده ، بر همه مسئولين واجب است که در راستاي عملياتي شدن اين شعار گام بردارند تا کشور به توسعه پايدار دست يابد.

محسن مرادي پناه در ادامه با اشاره به پيروزي هاي بزرگي که در سال گذشته ملت ايران به دست آورده اند خاطر نشان کرد:ملت ايران همواره در پشتيباني از نظام کوشا بوده و اين مهم باعث پيروزي در عرصه هاي گوناگون به ويژه مذاکرات هسته اي و پايان دادن به توطئه هاي سياسي و اقتصادي عليه ملت ايران شده است  که اين پيروزي ها در سايه هدايت هاي رهبر فرزانه انقلاب ، همدلي و همزباني و وحدت مسئولان ، استقامت و پايداري آحاد ملت شکل يافته است .

وي ادامه داد: اين پيروزي ها موجب شد تا ديوارهاي عظيم و بلند تحريم هاي ظالمانه دشمن عليه ملت برچيده شود و فعاليت هاي هسته اي به نمادي براي همکاري جهان با ايران و اعتراف قدرت هاي بزرگ جهاني به حق هسته اي ايران و افزايش نقش ايران در حل مناقشات منطقه اي از جمله حل بحران سوريه شد و اين پيروزي ها باعث ناراحتي و خشمگيني دشمنان از جمله اسرائيل و عربستان گشته است .

مرادي پناه خاطر نشان کرد: در کنار اين موفقيت هاي بزرگ ساخت و آزمايش هاي موشکي و بالا بردن توان دفاعي کشور که از اقدامات مهم و ضروري بوده، از افتخارات ديگر اين نظام مي باشد که عملکرد سپاه پاسداران در اين راستا قابل تقدير است . 

فرماندار بهار ضمن تقدير از حضور گسترده و حداکثري مردم در انتخابات، اين حضور معنادار مردم در انتخابات را نشان از وفاداري مردم به آرمان هاي انقلاب دانست و با  اشاره به توفيقات قابل ملاحظه دولت در سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادي به ويژه زمينه هايي که براي عملي ساختن اقتصاد مقاومتي محيا کرده است گفت: دولت تدبير و اميد از سال هاي قبل در راستاي اقتصاد مقاومتي گام هاي موثري برداشته که مي توان به کنترل تورم و بالا بردن رشد اقتصادي- افزايش صادرات نفت و افزايش اخذ ماليات اشاره کرد.

وي تصريح کرد:  تعيين اهداف و شاخص ها - تدوين برنامه هاي عملياتي اقتصاد مقاومتي که در شوراي اقتصاد کشور مصوب شده و مرحله گزارش عملکردي از ديگر فعاليت هاي دولت تدبير و اميد بوده است.

در ادامه امام جمعه بهار گفت: در سالي که مزين به نام اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل است، بايد همه دست به دست هم دهيم و با وحدت و همدلي در راستاي عملي شدن اين شعار بکوشيم.

حجت الاسلام حاتم نيا ادامه داد: اين نامگذاري حاصل يک لحظه نبوده و حاصل ساعتها و روزها تفکر و تجزيه تحليل است و نشان دهنده اهميت موضوع در نظر مقام معظم رهبري است لذا همه مسئولين بايد تمام تلاش خود را در جهت تحقق و عملي ساختن اين شعار به کار گيرند.

امام جمعه بهار ضمن تقدير از عملکرد دولتمردان خاطرنشان کرد: در بحث مذاکرات هسته اي دولتمردان تلاش هاي فراواني انجام داده اند و همه بايد در زير سايه رهبري به عزت و اقتدار کشور بيفزاييم تا بتوانيم پاسخگوي امام و شهدا باشيم.

وي خطاب به مسئولين شهرستان گفت: خدمت رساني به مردم بايد سرلوحه کارها قرار گيرد و مسئولين بايد در کمترين زمان بيشترين خدمات را داشته باشند و با تعهد و تخصص در راستاي خدمت به مردم گام بردارند؛ چرا که پشتوانه اين نظام مردم مي باشند که خدمت به آنها نيز نوعي عبادت است.

وي با اشاره به سخنان رئيس جمهور در خصوص اطاعت از رهبري خاطر نشان کرد: دولت و ملت هم گام بايد سخنان رهبري را سرلوحه خود قرار داده و از ايشان اطاعت نمايند؛ چرا که اطاعت از رهبري تقويت دولت – ملت و انقلاب اسلامي است .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.