تبریز؛

نخستین قطار گردشگران خارجی میهمان تبریز در سال جاری

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: گردشگران قطار عقاب طلایی که نخستین قطار گردشگری در سال جدید است روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 16 و 17 فروردین‌ماه میهمان تبریز خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حق‌پرست در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این قطار، بدون مسافر از طریق مرز رازی وارد کشور می‌شود و مسافران قطار، روز دوشنبه 16 فروردین ماه بعد از ورود از طریق فرودگاه تبریز، سه‌شنبه عصر با سوار شدن به قطار سفر خود را ادامه خواهند داد.

وی افزود: این گردشگران پس از ورود و اسکان در هتل پارس تبریز در مدت اقامت خود از اماکن تاریخی و گردشگری تبریز مانند، بازار تبریز، مسجد کبود، موزه آذربایجان و ... بازدید و عصر روز سه‌شنبه از ایستگاه مرکزی راه‌آهن تبریز به سمت زنجان حرکت خواهند کرد.

حق‌پرست تصریح کرد: از زمان ورود اولین قطار در سال گذشته به کشور با رایزنی‌هایی که انجام شد در تلاش بودیم تبریز نه به عنوان توقفگاه بلکه به عنوان مقصد در برنامه قطارهای گردشگری قرار گیرد که سال گذشته این امر محقق شد و امسال نیز در پی آن هستیم تا تمام قطارهای گردشگری تبریز را در برنامه بازدید خود داشته باشند.

براساس این گزارش، سفر این قطار که به همت آژانس مسافرتی پاسارگاد تورز وارد کشور می‌شود، بعد از عبور از شهرهای زنجان، کاشان، اصفهان، شیراز، یزد و مشهد روز 23 فروردین در تهران خاتمه می‌یابد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار