هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

نصف جهان به دنبال رسیدن به قله های آسیا

شاگردان گل محمدی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا فردا ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان از تیم بنیاد کار ازبکستان پذیرایی می کنند.

خیز ذوبی‌ها به سمت صدرنشینی آسیابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمین بازی لیگ قهرمانان آسیا فردا آغاز می شود و تیم فوتبال ذوب آهن در گروه B میزبان تیم بنیاد کار ازبکستان است.
 
تیم ذوب آهن در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط یک برد داشته است براین اساس این تیم قصد دارد در لیگ قهرمانان آسیا جبران مافات کند.
 
شاگردان گل محمدی تاکنون با کسب یک برد و دو تساوی وضعیت خوبی در جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا دارند و با 5 امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند.
 
ذوبی‌ها در آخرین بازی خانگی خود باید ببرند چرا که دو دیدار پایانی خود را با النصر باید در کشوری بی طرف برگزار کنند و به اجبار از امتیاز میزبانی محروم هستند.
 
در آن سوی میدان تیم بنیادکار ازبکستان تاکنون دو مساوی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است اگر سبزپوشان اصفهانی بتوانند این بازی را ببرند تیم لخویا هم از النصر امتیاز بگیرد آن وقت ذوب آهن این شانس را دارد به صدر جدول گروه B راه یابد.دیدار رفت این دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
 
دیگر بازی این گروه هم بین النصر عربستان و لخویای قطر برگزار میشود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار