«پشت پا»؛ آماده دریافت پروانه ساخت

دهمین فیلم بلند امیر حسین عنایتی این روزها منتظر دریافت پروانه ساخت است.

امیرحسین عنایتی نویسنده و کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «پشت پا» را به پایان رساندم و طی چندروز گذشته جهت دریافت پروانه ساخت اقدام کردیم و منتظر جواب هستیم.

وی در مورد لوکیشن‌های فیلم عنوان کرد: لوکیشن‌های اصلی در استادیوم ده هزارنفری آزادی، کمپ تیم ملی کشتی، بخشی در خانه و مطب روانشناسی می‌گذرد.

این کارگردان درباره زمان اکران و یا شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: هنوز تصمیم خاصی برای اکران نگرفتیم؛ چون هدف ما در ابتدا ساخت اثری جذاب، دیدنی و قابل تامل است. در کل برای ما کیفیت نسبت به پخش ارجحیت دارد.

وی در پاسخ به این سوال که «پشت‌پا» برای چه طیفی از جامعه ساخته می‌شود، اظهار داشت: موضوع فیلم به نحوی است که می‌تواند تمام طیف‌های اجتماع را به سمت خود بکشد و افکار آن‌ها را درگیر کند.

در خلاصه داستان «پشت پا» آمده صفا اعتمادی کاپیتان تیم ملی کشتی ایران بعد از بازگشت از رقابت‌های المپیک در عین ناباوری اعلام می‌کند، قصد خداحافظی از میادین ورزشی را دارد. این تصمیم همه از جمله فدراسیون و طرفدارانش را شک زده می‌کند و ...
 
گروه تولید این فیلم که تهیه‌کنندگی آن بر عهده محسن بور بور کشتی گیر اسبق تیم ملی است، این روزها در حال رایزنی با بازیگران پیشنهادی کارگردان هستند تا برای دهمین تجربه فیلم بلند امیرحسین عنایتی در تهران مقابل دوربین بروند.

شایان ذکر است؛ مجری طرح «پشت پا» موسسه سینمایی فدک فیلم نقش جهان است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار