شاکری در جلسه علنی شورای شهر :

خیابان 30 تیر پیاده راه نخواهد شد

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که در اسناد پروژه 30 تیر مطالباتی مربوط به پیاده راه سازی وجود ندارد، گفت: این خیابان پیاده راه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اقبال شاکری رئیس کمیته عمران  شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با بیان این‌که ساماندهی خیابان 30 تیر قابل توجه است، اظهار داشت: این خیابان نباید با توجه به آرام سازی، آرام آرام تبدیل به یک پیاده راه شود.

وی با بیان این‌که در اسناد پروژه 30 تیر مطالباتی مربوط به پیاده راه سازی وجود ندارد، افزود: شنیده می‌شود که این خیابان قرار است سنگفرش شود در حالی که این امر تاثیرات منفی بر روی کسبه و مردم اطراف این خیابان خواهد گذاشت.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: خیابان 30 تیر بعد از بازسازی نباید پیاده راه شود و باید با آرام سازی خودروها به آرامی از این خیابان حرکت کنند.

شاکری در ادامه به موافقت فدارسیون فوتبال برای برگزاری بازی‌های باشگاهی ایران و عربستان در کشور سوم اشاره کرد و افزود: این اقدام عجیب و خلاف قانون است چرا که با این امر ما نباید اجازه دهیم که یک دولت تروریست پرور مانند عربستان سعودی به همه زیاده‌خواهی‌های خود ادامه دهد و قطعا این مورد برای ما قابل قبول نیست که بازی‌های کشورمان در یک کشور دیگر برگزار شود.

وی بیان کرد: از کمیسیون ورزشی شورای شهر خواستارم که از باشگاه‌های ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی بخواهد که عدم حضور خود را در کشور سوم اعلام کنند چرا که این امر یک امر ملی است و باید در شورای امنیت ملی بررسی شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.