آبادان؛

برگزاری برنامه های هفته هنر انقلاب در خوزستان

برگزاری با کیفیت هفته هنر انقلاب نیازمند یاری همه دستگاه‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست حوزه هنری خوزستان گفت: امیدواریم امسال بتوانیم شاهد حضور و مشارکت حداکثری همه دستگاه‌ها برای اجرای با کیفیت بهتر این هفته هنر انقلاب در استان باشیم.

علیرضا چرخابی افزود: هفته هنر انقلاب اسلامی با مدیریت حوزه هنری خوزستان از ۲۰ فروردین همزمان با سالگرد شهادت شهید اهل قلم «مرتضی آوینی» آغاز می‌شود و تا ۲۷ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برای امسال هم با توجه به بضاعت و امکاناتی که داریم یک سری برنامه‌ها را در نظر گرفته‌ایم .

سرپرست حوزه هنری خوزستان افزود: برنامه‌هایی که امسال برای هفته هنر انقلاب اسلامی در خوزستان در چند شهر استان (آبادان، اهواز، گتوند، شوش‌تر و دزفول) طراحی و برنامه ریزی کردیم که متناسب با فضای هر روز و موضوع آن ایام با محوریت هنر انقلاب اسلامی و بخشی با محوریت دفاع مقدس اجرا خواهند شد.

چرخابی گفت: برنامه‌هایی برای این هفته از سوی حوزه هنری خوزستان تدارک دیده شده که از آن جمله می‌توان به غبارروبی مزار شهدا به ویژه شهدای هنرمند استان از جمله شهید اخیر شهید هنرمند مدافع حرم سیاح طاهری در آبادان، مراسمی تحت عنوان محفل شعرخوانی پیرامون بزرگداشت مرحوم قیصر امین‌پور در زادگاهش و پخش فیلم با موضوع هنر انقلاب و دستاوردهای هنری در گالری حوزه هنری اشاره کرد.

وی افزود: یک سری محافل و نشست‌های شعر، داستان و ترانه نیز با حضور هنرمندان و کار‌شناسان برگزار خواهد شد. همچنین دیدار هنرمندان منتخب استان با نماینده ولی فقیه را نیز جزو برنامه‌های خود در نظر داریم.

سرپرست حوزه هنری خوزستان گفت: علاوه بر این ما یک سری برنامه‌ها نیز برای مشارکت جامعه حداکثری خود که نوجوانان و جوانان هستند به منظور آشنایی و استفاده از بضاعت و ظرفیت‌هایی که در این جامعه هدف وجود دارد، در نظر گرفته‌ایم که به همین منظور یک مسابقه پیش بینی شده است که امیدواریم به رغم ساده و روان بودن، دستاوردهای خوبی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.