بجنورد؛

شبکه اترک خراسان شمالی با نوروزی جذاب ، دیدنی و شنیدنی

در ایام نوروز امسال ، هزار و 260 دقیقه برنامه در ویژه برنامه های بهارانه ، صدای بهار و عصر بهاری در رادیو خراسان شمالی پخش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی گفت : در ایام نوروز امسال هزار و 260 دقیقه برنامه در ویژه برنامه های بهارانه ، صدای بهار و عصر بهاری در رادیو خراسان شمالی و 890 دقیقه برنامه در ویژه برنامه های هفت سین و شب های اترک سیمای خراسان شمالی تهیه و پخش شد.

امیرهوشنگ آذردشتی افزود : پخش برنامه های مفرح و طنز ، فیلم های سینمایی جذاب ، موسیقی تصویر و نماهنگ های زیبا و همچنین موسیقی با موضوع شعار سال در اولین دقایق تحویل سال از جمله برنامه هایی بود که در ایام نوروز از صدا و سیمای اترک پخش شد که بازتاب بسیار خوبی در مخاطبان داشته است .

وی همچنین از پخش 185 دقیقه خبر رادیویی و 215 دقیقه خبر تلویزیونی با موضوع نوروز از شبکه اترک خبر داد و گفت : معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری ، ظرفیت های تولیدی و صنعتی ، ورزش های بومی و محلی، وضعیت راه ها ، تردد وسایل نقلیه و اعلام وضعیت هوا از جمله موضوعاتی بود که در این مدت در خبر خراسان شمالی پخش شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان همچنین ازحضور پررنگ برنامه های این مرکز در شبکه های سراسری خبر داد و افزود:نوروز امسال رادیو اترک در 234 دقیقه ارتباط با شبکه های استانی و 95 دقیقه ارتباط با شبکه های سراسری رادیو ، نقش موثری در معرفی ظرفیت های استان داشته است.

سیمای اترک تنها برای برنامه کشتی باچوخه اسفراین 225 دقیقه با شبکه های ورزش و 3 سیما ارتباط زنده برقرار کرد.

خبر استان نیز با هدف معرفی جاذبه های گردشگری خراسان شمالی ، 15 دقیقه با شبکه خبر ارتباط زنده داشت.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.