رهایی نوجوان 13 ساله از چنگال آدم ربایان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از رهایی نوجوانی 13 ساله از چنگال آدم ربایان خبرداد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی دراین‌باره گفت: در پی وصول نیابت قضایی از سوی یکی از استانهای جنوبی کشور مبنی بر ربایش کودک 13 ساله بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای شناسایی عوامل این آدم ربایی وارد عمل شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این آدم ربایی در پی ایجاد اختلاف مالی بین طرفین صورت گرفته و ربایندگان پس از ربایش نوجوان 13 ساله در قبال آزادی آن از خانواده وی طلب مبلغ 10 میلیارد وجه را کرده بودند که با توجه به این اطلاعات به دست آمده تحقیقات پرونده در روال تازه‌ای قرار گرفت.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات پلیس آگاهی وارد مرحله جدیدی شد که در پی این تحقیقات یکی از آدم ربایان در زاهدان شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با دستگیری متهم برگ دیگری از تحقیقات ورق خورد و بازجویی های تخصصی از متهم دستگیر شده آغاز و در این بازجویی ها مشخص شد متهم چندین مورد سابقه کیفری داشته که پس از انجام تحقیقات فنی پلیس آگاهی به ارتکاب ربایش نوجوان 13 ساله با همکاری متهم دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: با توجه به اعترافات متهم دستگیر شده در ادامه بررسی های پلیس آگاهی مخفیگاه و محل نگهداری کودک ربوده شده شناسایی شد سپس طی انجام عملیاتی غافلگیرانه وی دستگیر و کودک به سلامت از چنگال آنان رهای یافت.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سایت پلیس، ملاشاهی افزود: پس از دستگیری آدم ربایان و آزادی نوجوان 13 ساله از چنگال آنان با توجه به شواهد و مدارک موجود پرونده متهمان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجا داده شد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار