ندیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تصویب کلیات برنامه ششم توسعه در جلسه امروز کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت:در جلسه عصر امروز کمیسیون کلیات برنامه ششم توسعه به تصویب رسید.

تصویب کلیات برنامه ششم در کمیسیون/تلاش داریم تا بررسی برنامه ششم توسعه را مجلس نهم به اتمام برسانیم
ابوذر ندیمی، عضو کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌در خصوص تصویب کلیات برنامه ششم توسعه در جلسه عصر امروز کمیسیون اظهار داشت:  امروز بحث مفصلی در کمیسیون تلفیق پیرامون برنامه ششم توسعه با آقای نوبخت و همکارانی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتیم.

وی ادامه داد: پس از شنیدن صحبت موافقان و مخالفان با 21 رای حاضران برنامه ششم مورد تصویب قرار گرفت و انشاالله براساس احکام پیشنهادی برنامه و نیز اسناد پشتیبان و جداول کار پیش خواهد رفت. قرار شده است کار گروه ها هم تا بیست و پنجم همین ماه گزارش خود را به کمیسیون تلفیق ارائه کنند.

ندیمی اظهار کرد: هفته‌های دیگر نیز جلسه کمیسیون برگزار خواهد شد و تلاش ما بر این است که تا قبل از اتمام بررسی بودجه 95 در صحن این اسناد را در اختیار بقیه نمایندگان برای پیشنهاد قرار دهیم تا بعد از بررسی بودجه بلافاصله رسیدگی به برنامه ششم توسعه را در دستور کار داشته باشیم.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با کار کارشناسی و فعالیت‌های مناسب کار تصویب برنامه ششم توسعه را نیز در مجلس نهم به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار