اوباما: نابودی داعش اولویت من است

رئیس جمهور آمریکا با تاکید بر افزایش حملات ائتلاف بین‌المللی علیه داعش، مدعی شد «نابودی» این گروه تروریستی همچنان اولویت وی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، روز سه شنبه گفت «نابودی» گروه تروریستی داعش همچنان اولویت اول وی است و تاکید کرد سیطره تکفیری‌ها در سوریه و عراق رو به کاهش است.   

اوباما در آغاز نشستی در کاخ سفید با مسئولان بلندپایه نظامی آمریکا گفت :« ما به تضعیف فرماندهی و شبکه های مالی و زیربنایی آنها ادامه می دهیم، آنها را در تنگنا قرار می دهیم و شکست خواهیم داد.»   

وی افزود :« همانطور که در ترکیه و بلژیک دیدیم سازمان (گروه تروریستی) داعش همچنان توانایی انجام حملات تروریستی خطرناک را دارد.»   

وی تاکید کرد قصد دارد تلاشهای ائتلاف بین‌المللی را که واشینگتن رهبری آن را بر ضد این سازمان تروریستی برعهده دارد، افزایش دهد.   

اوباما گفت :« ما برای سرعت بخشیدن به حملات بر ضد سازمان داعش تلاش می کنیم. نابودی داعش همچنان اولویت من است و طبیعتا این مسئله به عملیات نظامی محدود نمی شود چرا که تلاشی واقعی در زمینه های دیپلماتیک و اطلاعاتی نیز وجود دارد.»    

در این نشست اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا، و جو دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور، و مسئولانی از فرماندهی نظامی آمریکا در چند منطقه جهان نیز حضور داشتند.   


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
چرا ابن فرزند نامشروع را بوجود آوردی که الان نابودش کنی؟
جناب اوباما احمق خودتی!
اولاّ داعش با همکاری ایران، روسیه، عراق و سوریه در حال نابودی است مردم سیاست کثیف شما را فراموش نکرده اند،
شما داعش را بخاطر تضعیف جهان اسلام و کشتن مسلمانان به دست به کفار به ظاهر مسلمان (داعش )تولید کردید،
شما الان هم به بهانه جنگ با داعش بمب هایتان را بر سر نیروهای عراق و سوریه می ریزید.
میدانید تاریخ مصرف فرزند ناخلف و نامشروع شما و اسراییل رو به اتمام است لذا میخواهید با قیافه حق به جانب نقش مبارزه با داعش را بازی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
جنگ ساختگی پدر و پسر اوبامای احمق حد اقل اقل ما رو با شعور خودت مقایسه نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
بنده برخلاف منفی اندیشان فرمایشات جناب اوبامارامیپذیرم چون درطول تاریخ سیاست های استکباری درهربرهه ای گروهایی مثل داعش رابه وجودآورده وبعدازاستفاده های ابزاری وبه هدف رسیدن به منافع نامشروعشان خودهزینه های نابودیشان رافراهم وپرداخت نموده اند..
آخرین اخبار