میرالماسی:

نمی توانیم قول صعود به المپیک بدهیم

مدیر تیم های ملی تنیس روی میز گفت: صعود به المپیک مشکل است و نمی توانیم قول بدهیم که تمام سهمیه ها را بگیریم.

رضا میرالماسی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه اعزام ملی پوشان برای حضور در مسابقات انتخابی  گفت: اردوی آماده سازی تیم های ملی از چهارم فروردین آغاز شده است و تیم های ملی آقایان و بانوان به دنبال آماده سازی هر چه بهتر برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک هستند و زیر نظر سرمربیان خود به تمرینات مشغول هستند.
 
تیم ملی آقایان با حضور نیما عالمیان، نوشاد عالمیان، میدیا لطف الله نسبی و افشین نوروزی زیر نظر جمیل لطف الله نسب به تمرین مشغول است  و تیم بانوان هم با ترکیب النا تیتاریکو، محجوبه عمرانی، مریم صامت و ندا شهسواری زیر نظر سیما لیموچی تمرین می‌کنند، خوشبختانه در حال حاضر آمادگی نسبتا خوبی وجود دارد و در آینده هم بهتر می شود.  
 
مدیر تیم های ملی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در هنگ کنگ عنوان کرد: با توجه به این که این مسابقات هر ساله در ایران برگزار می شد و ما به شرایط آشنایی داشتیم امسال کار کمی سخت شده است، متاسفانه امسال مسابقات  در هنگ کنگ برگزار می شود و شرایط را کمی تغیر داده است، اما در حال حاضر بچه ها با تمرینات خوبی که انجام می دهند به خصوص در بخش بانوان به دلیل حریفان تمرینی که داشتند شرایط مناسبی دارند.
 
 وی افزود: همچنین در بخش آقایان به دلیل حضور 2 بازیکن کره ای و یک مربی کره ای شرایط خوبی به وجود آمده است . در بخش بانوان هم از حضور 2 بازیکن و 1 مربی کره ای و بازیکنانی که با توجه به استیل بازی حریفان داریم استفاده می کنیم تا خودشان را آماده کنند. 

مدیر تیم های ملی در ادامه و در پاسخ به این سوال که باتوجه بعه شرایط تیم های ملی آقایان و بانوان در مسابقات گذشته و حالا در اردو ها و تمرینات می توان به کسب تمام سهمیه های المپیک امیدوار بود یا خیر، عنوان کرد: کسب سهمیه در هنگ کنک بسیار مشکل است اما دورازدسترس نیست  نمی توانیم قول بدهیم که تمام سهمیه را کسب می کنیم اما بسیار امیدواریم با توجه به فعالیت بازیکنان و مربیان به این مهم نایل شویم .
 
میر الماسی در خصوص حضور جوان ها در تمرینات تیم ملی و آغاز جوان گرایی در تیم ملی گفت: دقیقا ما بعد از مسابقات کسب سهمیه مصمم هستیم تا جوانان و بازیکنان رو به رشدمان را به اردو های شبانه روزی دعوت کنیم و امیدواریم  بتوانیم نوشاد های دیگر بسازیم که در آینده حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

وی در خصوص دعوت از جوانان و جوانگرایی در تیم ملی گفت: در 8 روز اول 2 نفر از جوانان و امید ها، یعنی نفر اول جوانان کشور هدایی و  نفر اول امید کشور دهستانی دراین تمرینات داشتیم و در 8 روز بعدی نفرات 2 ،3 و 4 ام تیم ملی جوانان را دعوت کردیم  تا از این شرایط استفاده کنند، تا در مسابقات جوانان و نوجوانان آسیایی به خوبی از آن ها استفاده کنند همچنین این شرایط  ایجاد انگیزه خوبی برای جوان ها  است که بتوانند به خوبی خودشان را برای مسابقات آماده کنند و موفق شوند.  

مدیر تیم های ملی در خصوص وضعیت نوشاد عالمیان پس از هجمه هایی که اخیرا وارد بوده است گفت: نوشاد مدتی از شرایط آرمانی دور بود و با این تمرینات در مالزی به یک حدی از شرایط آرمانی رسید حالا بهتر شده است و امیدوارم در مسابقات انتخابی المپیک بهتر شود وبه شرایط آرمانی اش برسد. 

مدیر تیم های ملی در پایان عنوان کرد: از رییس فدراسیون و دبیر فدراسیون محمود نظری که در این مدت کمک های شایانی را به ما انجام دادند و هر چه خواستیم را در اخیار گذاشتند را تشکر می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار