یزد؛

بهداشت زیر بنای فعالیت های اقتصادی و پیشرفت های اجتماعی یک ملت

شوراي اسلامي شهر يزد در پيامي هيجدهم فروردين ماه روز جهاني بهداشت(روز سلامتي) را گرامي داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام زارع رئیس شورای شهریزد گفت:هنر زیبا زیستن ؛ یکی از بزرگترین دغدغه ها ی شهروندان امروزی  است ، هنری که تنها در دایره دستاوردها  و در حصار بهداشت جامعه،  میسر می گردد .
زارع افزود: بهداشت در واقع زیر بنای فعالیت های اقتصادی و پیشرفت های اجتماعی یک ملت است و سلامت جامعه در گرو رعایت اصول بهداشتی  و جامعه سالم  می تواند از منافع خود دفاع ، وهمچنين حقوق خود را کسب کند .
وی گفت:بی تردید سلامت خواسته ها و رویکردها در هر اجتماعی ، به وجود سلامت و بهداشت آن جامعه اتکا دارد .
شوراي اسلامي شهر يزد ضمن گراميداشت  هيجدهم فروردين ماه روز جهاني بهداشت(روز سلامتي)،  این روز را به تمامی پزشکان  پر تلاش و فداكاری ، دست اندرکاران بهداشت  بخصوص جامعه پزشكان استان  که نهایت سعی و تلاش خود را برای ارتقای سلامت شهروندان انجام مي دهندرا تبریک گفت.
وی اظهارامیدواری کرد در سال جديد در در راستای تحقق بخشیدن به شعار جهانی بهداشت  و در راستای ارتقاء سلامت مردم در جهت ارتقاء آگاهی و دانش سلامت در زمینه خود مراقبتی و حفظ سلامتی ، گام های موثر و خوبی برداشته شود.
سعادت و بهروزی و موفقیت کلیه همکاران و خدمتگزاران جامعه پزشكي استان كه پاسداران بی ادعای سلامت جامعه هستند را از درگاه خداوند منان مسئلت داريم.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار